Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

A.Box

Snelle reactie op een vraag van de klantenservice!

Geen verbeterpunten, behalve misschien dat je voor eigen rekening retour moet sturen. Dan wordt een bestelling snel duur.

VW Power

Groningen

Besteld en de volgende middag was het binnen.

Snel

paypal

Luka

Zeer goede ervaringen !
Zeer goede ervaringen !
Hulp in de zaak bij het uitzoeken van een fiets is goed, lekker losjes en zeker niet "pusherig". Iedereen wordt netjes geholpen, daardoor moet je wellicht even op je beurt wachten maar dan maakt " Martens Tweewielers" meer dan voldoende tijd voor jou.
Akkefietje in de garantieperiode werd zeer snel op afstand opgelost, zij kozen de meest efficiente en snelste methode. Top !

Snelle communicatie, ook via email en telefoon.
Realistisch, behulpzaam en "hands on" mentaliteit.
Maken waar wat ze beloven.

Zeer klein puntje: In email verkeer is het aan te raden om een naam van betreffende medewerker te vermelden. (echter ook zonder dit puntje word alles geregeld.)

Christel Lauwers

Was prima in orde, de kleur van de lakstift was perfect wat ik nodig had bovendien was de verzending er supersnel

Prima service

Geen,nazorg en garantie hier kan ik niet over oordelen ik heb dit nog niet nodig gehad

Paulus 57

Prima bedrijf met goed service.

Snel antwoord op mijn vragen via mail

website beetje moeilijk, vooral mijn account moeilijk

Super

Ga zo door

Top!

Correcte behandeling en levering!