Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

H.van Nooij

Duidelijke afhandeling bij de info aan de telefoon. Snelle verzending, giede verpakking en passend product.

Even het tel contact met iemand met verstand van zaken aan de andere kant.

Raymond knols

Zéér tevreden! We waren opzoek naar een Cube 240 in de kleurstelling black & green. Jullie hadden (gelukkig) de laatste te leveren kleurstelling. Telefonisch contact gehad over hoe en wat en zoals... Zéér tevreden! We waren opzoek naar een Cube 240 in de kleurstelling black & green. Jullie hadden (gelukkig) de laatste te leveren kleurstelling. Telefonisch contact gehad over hoe en wat en zoals afgesproken en beloofd zouden we een belletje krijgen zodra deze bij jullie geleverd zou worden, top!!!

Communicatie

Bereikbaarheid telefonisch, dit heb ik meerdere malen geprobeerd helaas zonder resultaat. (Na mailverkeer ben ik wel door jullie telefonisch benaderd geworden.)

Henk Giesbert

Het ketting smeermiddel SQUIRT is prima spul dit is al mijn tweede pot ,ketting blijft ook mooi schoon!

Ik vind in verhouding de verzendkosten hoog

Nu tweemaal iets besteld, erg tevreden. Goed en deskundig telefonisch contact

Ze nemen de tijd voor de klant

Nee

Alle producten dat ik heb gekocht zijn van zeer goede kwaliteit ,

duidelijke site met goede informatie voor welk model fiets het product is ,zeer belangrijk anders zitten we met een hoop onderdelen waar men niets kan mee doen , je kan goede info opvragen via de... duidelijke site met goede informatie voor welk model fiets het product is ,zeer belangrijk anders zitten we met een hoop onderdelen waar men niets kan mee doen , je kan goede info opvragen via de mail
voor mij die met een cube fiets rijd zeer goed site (fully 100 AMS )

Het enige wat mij stoort is dat jullie veel winst nemen op bepaalde stukken ,waar dat ik op andere site wel enorm prijs verschil is ook op originele stukken van cube ,maar jullie hebben dan weer... Het enige wat mij stoort is dat jullie veel winst nemen op bepaalde stukken ,waar dat ik op andere site wel enorm prijs verschil is ook op originele stukken van cube ,maar jullie hebben dan weer meer stukken van oudere fietsen van cube
als klant moet je maar eens verschillende stukken bestellen bij jullie en ga dan deze eens opzoeken bij andere site
dit verschil is groot soms

R.schut

Onderdelen van de mountainbike besteld div. Een topbedrijf ik hou van afspraken ....en die komen ze echt naar super

Goede en snel bezorging echt top

Ga zo door

Prima webshop . Klantenservice ook goed

Productlevering was goed. Echter de communicatie moet veel beter.
Er zou een email verzonden worden als product verzonden wordt.
Geen email ontvangen dus moest zelf bellen.

Nee

Communicatie moet veel beter.

Paul Be.

Na wat zoeken op internet (Google) naar bepaalde onderdelen vond ik deze website. Ziet er duidelijk, overzichtelijk en betrouwbaar uit. Makkelijke bestelprocedure en online betaling. Geen... Na wat zoeken op internet (Google) naar bepaalde onderdelen vond ik deze website. Ziet er duidelijk, overzichtelijk en betrouwbaar uit. Makkelijke bestelprocedure en online betaling. Geen verzenkosten! Na enkele dagen alles keurig thuis bezorgd.

Goede prijsstelling, geen verzendkosten, makkelijk bestellen!

Geen minpunten gevonden....