Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Ben, Ede

Mooie website, ruim assortiment. Scherpe prijzen en snelle levering. Goede service n.a.v. 2 maal bestellen op de zelfde dag wat betreft de verzendkosten. Keurig 1 x verzendkosten teruggestort.... Mooie website, ruim assortiment. Scherpe prijzen en snelle levering. Goede service n.a.v. 2 maal bestellen op de zelfde dag wat betreft de verzendkosten. Keurig 1 x verzendkosten teruggestort. Absoluut een aanrader!

Vlotte en uitstekende levering

Ik had nog een spatbord en een standaard nodig voor een cube 240 Kid.

Goeie duidelijke site met goede uitleg over de producten

Tegenwoordig ben je wel gewend dat wat je besteld de volgende dag binnen komt. Dit duurde een aantal dagen. Niet heel storend, maar het kan een verbeterpunt zijn.

H. Slichter

Heerlijk
Ik had een paar onderdelen nodig voor de ketting kast van mijn Koga elektrische fiets en vooraf wat advies gevraagd , aan de klantenservice.
dit zorgde voor de juiste aankopen...
Heerlijk
dit zorgde voor de juiste aankopen die de volgende dag al bezorgd werden prima service dus.
Ga zo door.

Accuraat en snel
Vriendelijk geholpen

Niet

Arjan van der Zaan

Goed geholpen. Werd op de hoogte gebracht dat 1 product niet kon worden gelevert. De bestelling een dag later opgehaald.

Beschikbaarheid van specialistiche fietsonderdelen.

Geweldige service bij mijn nieuwe aankoop van een Electro Koga fiets.

snelle service bij het eventuele bijstellen van het zadel e.d. na de eerste ritten .

neen

Wesseling

Sorry, heb het product weer teruggestuurd. Was verkeerde type jasbeschermer. Heb hierover contact gehad met een van uw medewerkers - zeer positief
Hoop binnen korte tijd de juiste...
Hoop binnen korte tijd de juiste jasbeschermers te ontvangen.

Snelle reactie en deskundigheid medewerker

Nvt

Reactie Martens Tweewielers:

Beste, Dank voor uw review. Direct na binnenkomst van uw jasbeschermers hebben wij de juiste naar u toegestuurd. Hopelijk vandaag bij u binnen.
met vriendelijke groet,
Martens Tweewielers...
met vriendelijke groet,
Martens Tweewielers Rucphen

Zeer snelle levering. En de batterij was opgeladen

de backer d

Verkeerde derailleurpad ontvangen (na onderzoek blijkt meerdere modellen ifv jaar beschikbaar maar website maakt daar geen melding van) ik vraag nu of ze juiste hebben. Benieuwd wanneer ze... Verkeerde derailleurpad ontvangen (na onderzoek blijkt meerdere modellen ifv jaar beschikbaar maar website maakt daar geen melding van) ik vraag nu of ze juiste hebben. Benieuwd wanneer ze antwoorden
ook voor kleine onderdelen is complete webinfo soms belangrijk want fietsgewijze ben ik nu op standbye net voor lang weekend. Niet leuk.

jazeker
- catalogus moet juist zijn ook ifv jaartal en ook voor kleinere onderdelen
jazeker
- catalogus moet juist zijn ook ifv jaartal en ook voor kleinere onderdelen
- laat in feedback ook mogelijkheid weet (nog) niet toe aub. vb.nazorg : dat moet ik eerst nog ondervinden .

Jan

Product is beter dan het origineel.

Ik had zelf verkeerde lagers besteld, op advies van een medewerker het goede onderdeel gemonteerd.