Kwaliteit
Communicatie

Uitstekend

Pro actief

Gert Van Calster

site stond te lezen : product op voorraad

Na de bestelling krijg ik het antwoord : product niet op voorraad

Wanneer krijg ik mijn bestelling ?

Neen

Informatie op website tijdig updaten

Prima stuurpen. Goede passing. Niets mis mee.

Goede communicatie. Product bleek niet direct leverbaar te zijn. Ik werd daar direct van op de hoogte gesteld met een nieuwe leverdatum. Het product kwam ook echt op die datum aan.

Eigenlijk mag later leveren dan op de website staat niet voorkomen.
De website zelf is niet heel overzichtelijk en snel in respons.

marc bosch

Goed, netjes te woord gestaan en een snelle levering

bestelling snel verwerkt

Theo

Goed en snel geleverd

Snelle levering, overzichtelijke website

Gewoon goed.

Mijn product was verpakt in een (te) grote doos; hier kan vermoedelijk op bespaard worden.

Het zou prettig zijn als er een extra bezorgoptie komt met de mogelijkheid om een afhaalpunt te kiezen.

Theo

Goed en snel geleverd

Snelle levering, overzichtelijke website

Bas Groeneweg

Het ontvangen product bleek geen imitatie o.i.d. te zijn, maar het zelfde merk als eerste montage! Meevaller.

Door Cube dealer weggestuurd met de mededeling dat de oorspronkelijk kleur banden niet meer leverbaar was. Martens heeft ze echter nog ruimschoots in voorraad. Geen betere raad dan voorraad, dat... Door Cube dealer weggestuurd met de mededeling dat de oorspronkelijk kleur banden niet meer leverbaar was. Martens heeft ze echter nog ruimschoots in voorraad. Geen betere raad dan voorraad, dat blijkt maar weer.

Roland van der Giessen

Product (koplamp) is goed, maar niet erg waterdicht. Hij dient van de fiets afgenomen te worden indien deze langere tijd in de regen staat, dat verlengt de levensduur aanzienlijk.

Goede service, snelle levering.

Bert de Haas

Tot op heden prima, nog niet veel gebruikt.

Goede, duidelijke website. Makkelijk contact via chat-app. Ook telefonisch correct geholpen.

Bij mijn aankoop wordt een gratis servicebeurt aangeboden. Dat is lastig wanneer je zoals ik in Eschede woont en Martens vlakbij Roosendaal. Ik schat in een kleine 200 kilometer die er tussen ligt.... Bij mijn aankoop wordt een gratis servicebeurt aangeboden. Dat is lastig wanneer je zoals ik in Eschede woont en Martens vlakbij Roosendaal. Ik schat in een kleine 200 kilometer die er tussen ligt. Mijn aanbeveling is om eens na te denken of daar een mouw aan te passen is, bv. een bon die bij een collega fietsenwinkel voor de servicebeurt is in te wisselen.