Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Product prima al eerder gebruikt

Vraag snel beantwoord via mail

Nee

Jonny C.

Vlotte communicatie..heel snelle levering..uitstekend! Paar cross schoenen gekocht en waren binnen 30uur in België geleverd...

Roger Verstijlen

Uitstekende service! Goede aanpassing gedaan aan de E-mtb; nog beter geworden dan dat deze al was.

Ze weten een goede fiets nog beter te maken!

Ik heb Squirt gekocht en ben tevreden.

Op tijd volgens afspraak geleverd.

Prima. En goed verpakt.

Ik kon hier originele Koga onderdelen bestellen, die elders niet meer leverbaar waren

Theo T.

Na een eerste fietstocht zijn wij zeer tevreden van de fietsen. Lopen licht, goed veercomfort en sturen snedig.

Ik heb eerst telefonisch contact genomen met de winkel, daar we de fietsen in via de webwinkel gekocht hebben. Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Ook heeft het grote prijsverschil met de... Ik heb eerst telefonisch contact genomen met de winkel, daar we de fietsen in via de webwinkel gekocht hebben. Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Ook heeft het grote prijsverschil met de concurrenten meegespeeld en de fietsen werden daarenboven door de winkel zelf, ondanks de afstand van ruim 100 km, thuis geleverd,

Paul

De beschrijving was precies wat je kreeg. Snelle levering klopte ook. Dus wat mij betreft een aanrader.

Telefonisch contact gehad mbt andere nodige delen van Cube. Netjes uitgezocht wat wel en niet leverbaar was en de te verwachten levertijden waren.

Hans

Een geweldige fiets, de Cube Hyde race, vooral ook door de naafversnelling i.c.m. de riemaandrijving. Soepel en geruisloos.

snelle reactie en levering, uitstekend verpakt verzonden fiets, in mijn geval. Veel zorg aan besteed.
Alleen stuur nog recht zetten en de pedalen monteren en toen was ie rijklaar. Beide waren uitstekend met plakkertjes aangeduid en in een begeleidende brief uitgelegd hoe te handelen.
De fiets werd geleverd precies op de dag die was afgesproken.

Mooie korting

Niet zo te zeggen

P.J. van der Werf

Ik heb een koga myatia fiets gekocht bij Martens Tweewielers. Tot op heden nog niet op kunnen fietsen, maar hij ziet er perfect uit.

Goede chatservice

Tot aan het afhalen ging alles perfect. Prima contact via de chat service met een van de medewerkers.
Bij het afhalen van de fiets ging het helaas wat minder goed. De medewerker was het afleveren van de fiets echt aan het afraffelen. Je merkte dat hij het druk had en verder wilde met zijn werk, waardoor ik eigenlijk geen vragen meer durfde te stellen. Ik vond dat heel erg jammer. Je koopt een dure fiets en wil dan ook dat ze de tijd voor je nemen. Helaas was dit niet het geval.