Kwaliteit

Jasper

Goede 2e hands racefiest gekocht

goede communicatie via internet/mail

Ferry

Zeer goede dry lube. Jaren met Suprême Black gereden, dit is niet meer te krijgen en Muc off is....waardeloos. Deze dry lube is de beste ooit, zelfs in de winter. Want dan rij ik door en gebruik dan... Zeer goede dry lube. Jaren met Suprême Black gereden, dit is niet meer te krijgen en Muc off is....waardeloos. Deze dry lube is de beste ooit, zelfs in de winter. Want dan rij ik door en gebruik dan ook dry lube.

Scherpe prijs, snelle levering met een goede feedback

jeroen stavenuiter

Met de mtb rij ik nu met de Shimano XT M8000 Cassette 11-28 11v . Op de racefiets heb ik ook 11-28 (bergverzet) Dat is gewoon goed!

De sterke punten vind ik dat jullie de cassette hebben gemodificeerd! Was lang op zoek naar een geschikte cassette. Kon nergens vinden totdat ik bij jullie uitkwam. Een gewone shimano cassette past... De sterke punten vind ik dat jullie de cassette hebben gemodificeerd! Was lang op zoek naar een geschikte cassette. Kon nergens vinden totdat ik bij jullie uitkwam. Een gewone shimano cassette past zeker niet. Vind net als jullie dat de stappen veel te groot zijn (11-40). Is gewoon waardeloos!!

Zijn jullie toevallig van plan om een 11-23 cassette te modificeren?

Reactie Martens Tweewielers:

Het is mogelijk om een 11-23 cassette te bestellen, deze zullen wij dan voor u bewerken zodat deze past op de XT M8000 body. Indien u dit wenst, mag u een 11-28 M8000 XT cassette bestellen en als... Het is mogelijk om een 11-23 cassette te bestellen, deze zullen wij dan voor u bewerken zodat deze past op de XT M8000 body. Indien u dit wenst, mag u een 11-28 M8000 XT cassette bestellen en als opmerking vermelden dat u de 11-23 wilt ontvangen. Wij zullen dit dan kosteloos voor u aanpassen!

Correcte levering

Wim

Mooie aanbieding en snelle levering.
Kortom, zeer tevreden!

Product in goede orde ontvangen.

Snel toesturen van het gevraagde product.

Geen.

Bart

Supersnelle levering van de producten op voorraad. besteld halfvijf, en de dag nadien rond de middag geleverd in België. Wat een service!

Zeer snelle verzending en perfecte (merk)producten!

F.F

Doet wat hij belooft!!

Nog sneller leveren

Prima!

Geeb

Sjef

Keurig bedrijf. Scherpe prijzen en snelle levering. Deskundig en vriendelijk personeel.