Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Heel goed. Het product dat ik had besteld was helaas niet meer op voorraad en niet te verkrijgen meer. En kreeg ik een aanbod voor een beter product voor de zelfde prijs. Erg goeie service

Jurgen Kreyssel

Zeer tevreden over de cube fietsbroek , super kwaliteit.

Frank Heeren

Derailleurpad besteld en de volgende dag per briefpost bezorgd. Snel en prima!

Per briefpost verzenden waardoor je niet thuis hoeft te zijn voor de bezorger.

Wil

Kwaliteit lijkt goed, comfortabel zadel

Snel antwoord op vraag omtrent product en snelle levering

Ga zo door :)
Kan over nazorg/garantie en betrouwbaarheid nog niets zeggen, maar verwachting is goed.

Heb alleen mijn artikelen nog maar ontvangen en er nog geen onderhoud mee uitgevoerd

Snel en doen wat ze beloven

Fietsbroek cube bevalt erg goed , wat vreemd is dat binnenbroek te klein/te strak is toz buitenbroek

zeer snel

Alles in orde

Alles werd correct en snel geleverd

Meer uitleg over bepaalde onderdelen

Ria Peters

Lichtkabelset doet waar het voor bedoeld is!een goedkoop en doeltreffend alternatief voor een nieuw achterspatbord met kabelgeleider. Even wat prutsen, als je de jasbeschermer er niet af wilt / kunt... Lichtkabelset doet waar het voor bedoeld is!een goedkoop en doeltreffend alternatief voor een nieuw achterspatbord met kabelgeleider. Even wat prutsen, als je de jasbeschermer er niet af wilt / kunt halen. Zonder lelijke snoertjes of kabelbinders heeft de Koga weer een prima werkend achterlicht. We waren zó enthousiast, dat we het als tip onze Profile-fietsspecialist hebben laten zien.

Omdat we twijfelden over het reparatieset, dat we wilden bestellen, hebben we even gebeld. We kregen telefonisch uitgebreid uitleg. Dat vinden we voor een webwinkel een bijzonder goede service.

Jammer, dat we nazorg en garantie moeten invullen om de feedback af te kunnen maken. We hebben er nog geen ervaring mee, dus maar 1 ster ingevuld.......

Happy Biker

Prima, conform verwachting.

Levering op afgesproken tijdstip

Communicatie tijdens het bestel- en afleveringsproces kunnen beter.