Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Communicatie

marc

J.Kransse

Het product was een te kleine shirt maat, geruild en alles liep voorspoedig en goed afgehandeld.

Slag uit wielen gehaald. Er werd vooraf duidelijk gezegd dat dit niet helemaal zou lukken.
Wel jammer dat het een paar dagen duurde voordat ze klaar waren. We hadden vooraf speciaal gebeld wanneer we langs konden komen als het niet te druk was. Zo'n brengafspraak impliceert toch dat er op dat moment direct mee aan de slag wordt gegaan.

Graag beter naar klant communiceren wanneer iets wel of niet klaar is.

Niels

Prima produkt en wat er op de foto stond kreeg ik ook!

TheSuit

Goede product beschrijving en daarom geen problemen met installatie (exact zelfde kettingscherm)

Lars

Goes

Misschien ook tijdens het kopen via internet ook de lijst met gekochte spullen tonen als je gaat afrekenen. Je ziet nu alleen een prijs.

Goeie ketting voor een redelijke prijs

Zeer goed

exacte tijd bij levering aangeven of een dagdeel aangeven.

Floor van der Bult

Heel goed

Klein verbeterpuntje, zet op de site dat avondlevering bij grote pakketten niet mogelijk is. Nu moesten we zoeken naar een oplossing. Hierbij waren jullie overigens heel behulpzaam en meedenkend.