Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Communicatie

N. Bellis

Tot nu toe goed.

De ervaring met het product is goed!

Goede kwaliteit en supersnelle service!

Helemaal prima

Producten misschien iets duurder maken zodat er geen verzendkosten betaald hoeven te worden. Komt de klanditie ten goede denk ik.

Frank Creten

Het product beantwoord aan mijn verwachtingen.

Ik kreeg een mail van DHL dat het pakket zou geleverd worden op een bepaalde dag. Ganse dag thuis gewacht NIEMAND gezien. Volgens het track & trace systeem van DHL zou het de volgende dag geleverd... Ik kreeg een mail van DHL dat het pakket zou geleverd worden op een bepaalde dag. Ganse dag thuis gewacht NIEMAND gezien. Volgens het track & trace systeem van DHL zou het de volgende dag geleverd worden. Dit geschiedde pas om 16.00 uur in de namiddag. Reden: de afleveraar had de dag voordien 140 klanten en was niet meer tot bij mij geraakt. Ik heb daar wel begrip voor maar had van DHL een meer gerichte afleveringsdatum met ongeveer een uur ( voormiddag/namiddag ) meegekregen.

Miseur Ludwig

Zeer goede service , snelle levering ,goed verpakt zeker een aanrader

Voldoet aan beschrijving en verwachtingen

nieuwendijk

Ene dag voor 12.00 besteld, de volgende dag in huis. Dat gebeurde niet. Heb een mail gestuurd en werd toen pas goed geïnformeerd dat mijn bestelling niet op voorraad wassen, maar wassen besteld. De... Ene dag voor 12.00 besteld, de volgende dag in huis. Dat gebeurde niet. Heb een mail gestuurd en werd toen pas goed geïnformeerd dat mijn bestelling niet op voorraad wassen, maar wassen besteld. De daarop volgende dag hadden ik mijn bestelling in huis. Misschien een tip. Informeer de klant meteen dat de bestelling een dag later zal worden geler doordat deze niet in voorradig is.

Klant informeren wanneer er later geleverd wordt dan afgesproken