Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Ik vind het heel misleidend dat de producten aangekondigd staan zonder 21% btw, als de bestelling bijna rond is dan komt er nog eens 21% btw bij. TIP: zet alle producten voor de consument gewoon... Ik vind het heel misleidend dat de producten aangekondigd staan zonder 21% btw, als de bestelling bijna rond is dan komt er nog eens 21% btw bij. TIP: zet alle producten voor de consument gewoon inclusief BTW !

zie eerdere opmerking

Reactie Martens Tweewielers:

Dank voor uw bericht. Al onze prijzen die wij op onze webshop staan zijn incl. btw. Misschien heeft u een foutje gemaakt en heeft u de verzendkosten niet gezien. Deze komen namelijk in het... Dank voor uw bericht. Al onze prijzen die wij op onze webshop staan zijn incl. btw. Misschien heeft u een foutje gemaakt en heeft u de verzendkosten niet gezien. Deze komen namelijk in het winkelwagentje er automatisch bij. Het btw bedrag staat wel vermeld in het winkelmandje, maar deze word er niet extra bij op geteld.

J. Krijger

Betrouwbaar

Bestelling is paar dagen later geleverd dan verwacht

Cornelisse

Kleding gepast en het zit goed

Ron van der Velde

Had problemen met de coating van de bidonhouder. Ze reageerde hier super snel op en binnen 2 dagen had ik alweer een nieuwe binnen!

Michel Schaffers

Niets

Beter op de hoogte houden van het opvolgen van de bestelling

Lenny Oexman

Nieuwe koplamp besteld voor mijn fiets. Werkt prima

Snelle levering voor een nette prijs.

nee

Rob Gijsbrechts

Geleverde producten waren zoals verwacht.

Er was bij mijn bestelling iets fout gelopen met de verzending. Da dag na de verwachte levering had ik een e-mail verstuurd te hebben naar Martens. Kreeg onmiddellijk reactie en dezelfde dag zou... Er was bij mijn bestelling iets fout gelopen met de verzending. Da dag na de verwachte levering had ik een e-mail verstuurd te hebben naar Martens. Kreeg onmiddellijk reactie en dezelfde dag zou de zending nog vertrekken.
's Anderendaags geleverd (2 dagen vertraging). Niet helemaal volgens oorspronkelijke afspraak, maar al bij al viel het nog mee.

Nog niet gebruikt

Kees Stormink

Goede website snelle levering goed contact en overleg.

Nvt