Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Via internet kettingsmeermiddel bestelt, volgende dag al geleverd. Helemaal prima!

nee, was helemaal goed.

Jan Willemsen

Via internet bestelling gedaan. Volgende dag onderdeel ontvangen. Prima en snel geregeld.

Ik zou het niet weten.

Prima geholpen

Product laatst gekocht, prima!

Op dit moment niet.

Goed product, snelle levering

Nvt

J Krijger

Bedrijf doet wat het beloofd

frans venrooy

Ik heb meerdere malen een aankoop gedaan rechtstreeks,en het product was altijd eerlijk geprijsd en de artikelen zijn ook up to date (dus geen ouwe meuk).Mooie winkel,overzichtelijk en dat hoor ik... Ik heb meerdere malen een aankoop gedaan rechtstreeks,en het product was altijd eerlijk geprijsd en de artikelen zijn ook up to date (dus geen ouwe meuk).Mooie winkel,overzichtelijk en dat hoor ik ook van vrienden en kennissen. Ik woon zelf in Dordrecht en is wat rijwielzaken betreft een doffe ellende.Als jullie willen uitbreiden kom dan hierheen ,dan hebben we hier ook een serieuze kwaliteits-bedrijf! Fietsers genoeg hier !!!

Er moesten eens wat meer winkels van Martens in bijv zuid-Holland komen.

Sniekers

Na telefonisch contact het goede product geleverd.

NVT

Jan Coumans

Tot nog slechts eenmaal iets besteld. Echter geleverd product niet geheel in overeenstemming met afbeelding op website. Omschrijving op website had iets scherper gekund. Niettemin zijn alle... Tot nog slechts eenmaal iets besteld. Echter geleverd product niet geheel in overeenstemming met afbeelding op website. Omschrijving op website had iets scherper gekund. Niettemin zijn alle problemen snel en vriendelijk verholpen via telefonische contacten met medewerkers. Hou er een goed gevoel aan over.

te weinig transacties gedaan om dat nu al te kunnen zeggen.

Ramon

Aankoop op webshop