Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Mijn ervaring was erg prettig, ondanks dat er iets verkeerd is geleverd (door Cube en niet door Martens Tweewielers) is er gelijk actie op ondernomen nadat ik foto's had gestuurd. het product is nog... Mijn ervaring was erg prettig, ondanks dat er iets verkeerd is geleverd (door Cube en niet door Martens Tweewielers) is er gelijk actie op ondernomen nadat ik foto's had gestuurd. het product is nog niet geleverd maar dat komt wel goed want er was geen haast bij geboden.

A. Zandbergen

Eerste keer besteld. Supersnelle levering. Zeer tevreden over het bestelde product.

neen

Online service en hulp was prima geregeld, transport had sneller gekund.

levering moet echt sneller, heb 7 dagen moet wachten op mijn bestelling, dat kan eigenlijk anno 2015 niet meer !

Beste Klant,
Dank voor uw reactie! Ik begrijp uw punt. Helaas zijn we soms afhankelijk van andere partijen. Maar wij zijn druk bezig dit met onze leverancier op te lossen, zodat we altijd binnen de gestelde termijn kunnen leveren, ook als wij het moeten bestellen!
Martens tweewielers Rucphen

Arno Folkers

Jammer dat pakketje niet voldoende gefrankeerd was

niet gecommuniceerde extra kosten door onvoldoende gefrankeerd pakketje!

Beste Klant,
Als eerste dank voor uw review! Het spijt ons te horen, dat u extra kosten heeft moeten maken door een foutje van ons. Ik zou graag van u horen wat de kosten zijn, dan zal ik deze aan u crediteren. U mag ons dit laten weten via info@martens-tweewielers.nl.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We horen graag van u!

Peter

Prima levering en goed product!

Verzending en aflevering was zeer coorect

Beter zou kunnen dat bij een levering per post vooraf wordt aangegeven, dat dit pakket door de brievenbus wordt afgeleverd. Nu heb ik onnodig zitten wachten op een bericht van verzending.

R Fokker

Nog niet veel ervaring!

N,v.t

Prima levering, op tijd. Kon alleen geen huisnummer toevoeging invullen bij adres. Belangrijk in steden! Aandachtspuntje.

Bezorgkosten aan hoge kant

Beste,
Als eerste hartelijk dank voor uw review! Dit puntje stond al genoteerd! Maar nu blijkt dat dit zeker prioriteit heeft! Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens!

Vlotte aankoop zonder problemen.

Zeer goed; pro-actief en betrouwbaar