Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Communicatie

1e bestelling gedaan. Geen ervaringen

Ed

Misverstandje (verkeerd besteld) wordt na 1 telefoontje zonder problemen opgelost

sommige onderdelen op foto moeilijk te beoordelen. Een iets ander standpunt en men kan het beter zien. Bij spatborden moeilijk te zien, dat stangetjes en clipjes andere maten kunnen hebben en apart... sommige onderdelen op foto moeilijk te beoordelen. Een iets ander standpunt en men kan het beter zien. Bij spatborden moeilijk te zien, dat stangetjes en clipjes andere maten kunnen hebben en apart besteld moeten worden

Sander

Prima afwikkeling van bestelling, wij komen zeker terug!

Niels Schuurmans

Super service.
Super service.
Twijfelde tussen een 27,5 og 29 MTB, ze hebben me maten opgemeten en beide fietsen afegsteld en kon meteen een preofrit maken. Goed geadviseerd. En uiteindelijk een keus kunnen maken.

Rob

Alles is positief personeel , kennis , service . Ik heb er afgelopen zaterdag een prachtige MTB gekocht ik woon zelf in Hoogvliet maar staat op de camping in Rucphen ik kwam hier wel eens met mijn... Alles is positief personeel , kennis , service . Ik heb er afgelopen zaterdag een prachtige MTB gekocht ik woon zelf in Hoogvliet maar staat op de camping in Rucphen ik kwam hier wel eens met mijn oude MTB en vond de service en sfeer erg goed en dit heeft mij doen besluiten de fiets hier te kopen en niet in Hoogvliet/Rotterdam . Ik heb absoluut geen connecties of wat dan ook met Martens maar ik kan iedereen aanraden om hier langs te gaan !!

niets gewoon lekker zo door gaan !