Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Maarten

Super snelle reactie bij communiceren via mail, direct oplossingen bieden/regelen, super snelle levering ook op zaterdag

Aad

Goede communicatie over levertijd

Danny van der Horst

De site en spullen zien er netjes uit.
Ruime keuze, prijzen zijn oké.

Er staat niet op de site of spullen wel of leverbaar zijn.
Wachttijd op spullen is erg lang.
Er staat niet op de site of spullen wel of leverbaar zijn.
Wachttijd op spullen is erg lang.
Op 15 april bestelling gedaan tot op heden nog steeds niet alles ontvangen ( het is nu 30 mei ). Er is verder geen enkele communicatie naar de klant toe.
Krijg een beetje het gevoel van wij hebben ons geld en klant gaat maar lekker zelf achter zijn spullen aan.
Kom hier ook nooit meer terug.

René Paul

Meedenken en persoonlijk aandacht. Ik werd gebeld en er werd met mij overlegd over nalevering van een niet direct leverbaar onderdeel. De volgende ochtend werd dit product reeds bij mij thuis... Meedenken en persoonlijk aandacht. Ik werd gebeld en er werd met mij overlegd over nalevering van een niet direct leverbaar onderdeel. De volgende ochtend werd dit product reeds bij mij thuis gebracht.

Tayamara

Jammer dat er geen antwoord nummer is, dan zou de drempel lager zijn

Jammer dat er geen antwoord nummer is, dan zou de drempel lager zijn om iets te bestellen, zodat de klant geen kosten hoeft te maken om iets retour te zenden.