Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Super snel en goedkoop

chrisper

Vlotte levering, correct product, geen fouten bij levering, enkel maar kwaliteit, goed verpakt

levering duurt 2 a 3 dagen

Remco

Veel keuze, ruilen zeer snel geregeld, oplossingsgericht indien produkt is uitverkocht

Site kan overzichtelijker

Betalingsmogelijkheid met o.a. Maestro, bancontact mister cash, vele sites beschikken niet over deze mogelijkheid wat dus een zeer goed pluspunt is!
ik kreeg een alternatief product...
ik kreeg een alternatief product aangeboden, die duurder was, aan dezelfde prijs!
info over verzending enz.
ik zal jullie zeker aanraden aan vrienden, kennissen.

Aanbieding was prcies wat ik ocht op dat moment en minimaal 20 tientjes goedkoper dan elders.

Ik vind 5 dagen levertijd voor een bestelling via internet aan de lange kant. het prijsverschil voor deze aanbieding heeft er voor gezorgd dat ik toch hier heb besteld. Anders had ik een andere... Ik vind 5 dagen levertijd voor een bestelling via internet aan de lange kant. het prijsverschil voor deze aanbieding heeft er voor gezorgd dat ik toch hier heb besteld. Anders had ik een andere keuze gemaakt.