Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Martin Cillessen

Losse onderdelen besteld cube fiets

Communicatie

E.Menger

Tandwielen snel geleverd.

Voorraad en zéér snel geleverd

Betaling via IDEAL werk op mijn mobiel niet.

Hannes

Bestelling van fietszadel omdat ik reeds dezelfde op mijn fiets had

Goede webshop

Nog geen

Roos Stokman

Via Google op zoek naar een gravelbike en zo kwam ik uit bij Martens, meteen geappt met de vraag of de fiets er nog werkelijk was. Al snel kwam er antwoord, de fiets was er nog en ivm de afstand... Via Google op zoek naar een gravelbike en zo kwam ik uit bij Martens, meteen geappt met de vraag of de fiets er nog werkelijk was. Al snel kwam er antwoord, de fiets was er nog en ivm de afstand konden ze ook bezorgen, nou, dat was helemaal top!
Online de bestelling geplaatst en betaald en 2 dagen later werd de fiets bezorgd. Het frame keurig beschermd met tape.

Via app snel contact.
Bezorging voor geringe prijs.

JOBFietsen

Prima, al ging er even wat mis tijdens het bestellen. Na een telefoontje snel opgelost.

Aanbod

Corné koudijs

Ik verwachte een origineel ( dof gekleurd) spatbord te krijgen maar in plaats daarvan kreeg een glimmend ( niet origineel ) spatbord. Hierdoor past de bevestiging niet ( spatbord zit alleen met... Ik verwachte een origineel ( dof gekleurd) spatbord te krijgen maar in plaats daarvan kreeg een glimmend ( niet origineel ) spatbord. Hierdoor past de bevestiging niet ( spatbord zit alleen met boutje aan frame)

Levertijd

Stuur originele onderdelen

Reactie Martens Tweewielers:

Goedemorgen Corné,
Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over het product.
Goedemorgen Corné,
Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over het product.
Wij horen graag van u, zodat we kunnen kijken of we het spatbord op een betere manier kunnen vast zetten. De kleur kan ik helaas niks aan wijzigen. Bij het artikel staat ook vermeld " Koga voorspatbord EF 46x670 zwart glans Masterbatch ".
In afwachting van uw reactie.
Team Martens Tweewielers

Rogier

Bestelling ging twee keer fout (onderdeel bleek in het verkeerde bakje te liggen). Derde keer ging goed, maar ik wacht nog op geld retour want ik heb twee keer betaald.

Ik ben blij dat ze mijn toch wel bijzondere onderdeel op voorraad hadden.

Beter opletten of juiste product verstuurd wordt, en ik heb nu 2x product en verzendkosten betaald en twee keer betaald voor de retourzending. Ik heb nog geen geld terug gehad en zou eigenlijk... Beter opletten of juiste product verstuurd wordt, en ik heb nu 2x product en verzendkosten betaald en twee keer betaald voor de retourzending. Ik heb nog geen geld terug gehad en zou eigenlijk verwachten dat Martens de verzendkosten ook voor zijn rekening neemt.

Reactie Martens Tweewielers:

Goedemorgen Rogier,
Uw retour zending is zojuist bij ons binnen gekomen.
We hebben de bank opdracht gegeven het volledige bedrag terug te storten.
Hopende u hierbij voldoende te hebben...
Goedemorgen Rogier,
Uw retour zending is zojuist bij ons binnen gekomen.
We hebben de bank opdracht gegeven het volledige bedrag terug te storten.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Martens Tweewielers

Wever

Voorraad specifiek cannondale

Prijzig

Cees

Prima webshop

website met duidelijke foto's en beschrijving van fietsonderdelen.

track en trace kwam 1 uur voor de bezorger

Danny