Kwaliteit
Communicatie

Marcel.

DT Swiss M1900 wielen.

DT Swiss M1900 wielen.

Was opzoek naar een nieuwe set wielen voor in mijn Cannondale F-si carbon. Na eerst de zeer uitgebreide webshop te hebben bekeken besloten om richting Rucphen te rijden voor een bezoek aan de ( nieuwe) winkel. Daar zeer vriendelijk geholpen door de medewerkers die echt verstand van zaken hebben!
Een mooie set wielen uitgezocht met nog een upgrade voor de naaf.
Alles keurig netjes gemonteerd zoals afgesproken.
Hier werken echt mensen die klantvriendelijkheid en vakmanschap hoog in het vaandel hebben. Perfect!

Na het ophalen van de fiets gelijk maar even het mountainbike parcour gereden wat in de bossen vlakbij de winkel ligt.
Die er prima bijlag en onderhouden werd door enthousiaste vrijwilligers.

Al met al een prima ervaring en heb er zeker de 150 km voor over om deze fietsenwinkel te bezoeken.

Zeer Klantvriendelijk. Echte vakmensen.

geen.

John

Geweldig

Service is geweldig

Toon Hagens

Kut bedrijf heb vijf jaar een mbt cube gekocht Nu com ik met een racefiets canyon waar ik gevallen door auto aanrijding stuur kapot maken ze niet omdat de fiets van canyon is Vinden ze belangrijker... Kut bedrijf heb vijf jaar een mbt cube gekocht Nu com ik met een racefiets canyon waar ik gevallen door auto aanrijding stuur kapot maken ze niet omdat de fiets van canyon is Vinden ze belangrijker dan een vaste klant Dus aan mij verdienen ze geen Euro meer👎🏿

Die zijn er niet

Alles

Reactie Martens Tweewielers:

Spijtig te horen dat u teleurgesteld bent in ons bedrijf.
Onze Collega in de werkplaats, heeft de reden misschien al wel uitgelegd aan u.
Desondanks uw teleurstelling willen wij toch het...
Spijtig te horen dat u teleurgesteld bent in ons bedrijf.
Onze Collega in de werkplaats, heeft de reden misschien al wel uitgelegd aan u.
Desondanks uw teleurstelling willen wij toch het argument om uw fiets niet te repareren nogmaals toelichten. Deze toelichting staat ook vermeld onder het kopje 'werkplaats' op onze website.
Wij repareren geen fietsen die niet via de vakhandel verkocht worden, zoals in uw geval uw racefiets van het merk Canyon.
Wij zullen kort uitleggen waarom niet, wij van Martens Tweewielers zijn van mening, wie de fiets verkoopt ook in moet staan voor de reparatie en het onderhoud van hun verkochte producten. Ook kan de vakhandel met fysieke winkel hun verdien model niet waarborgen door enkel een fiets te mogen repareren.

A. Koopen

Prima zaak

snelle en adequate bestelling en aflevering van product

North by Northwest

Prima de Luikse

Had koga product, scherpe prijs, snelle levering

Dennis

Prima. Origineel Koga onderdeel

Orginele koga onderdelen

Was nog op zoek naar nexus 8 duimshifter voor mijn Koga. Die werd niet geleverd. Jammer. Assortiment kan dus breder.

Snelle service. Technisch assortiment

Sam