Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Vochteloo

Heb onlangs een gazelle voorspatbord besteld prima service heb 2 van deze fietsen zal het volgende spatbord weer daar bestellen een aanrader voor deze online winkel

Goede service

Geen verbetering prima

Bert

Product werd netjes en snel geleverd en voldeed volledig aan de beschrijving

Zie omschrijving

WG

No-nonsense, snelle levering, prijs van product.

Levering wordt aangegeven via DHL, maar werd uiteindelijk via envelop verstuurd. Was even verwarring, kijk of dat kan worden voorkomen in bestelmenu.

hans hoogendoorn

Ik had problemen met mijn MTB balhoofd. Bij Cube gevraagd om eenvervanging set. Blijkbaar weten ze daar niet veel van de door hun verkochte fietsen. Ze hebben me 2x de verkeerde set gestuurd. Met... Ik had problemen met mijn MTB balhoofd. Bij Cube gevraagd om eenvervanging set. Blijkbaar weten ze daar niet veel van de door hun verkochte fietsen. Ze hebben me 2x de verkeerde set gestuurd. Met dezelfde informatie wisten ze bij Martens meteen wat ik nodig had. Advies: ga meteen naar Martens voor info en onderdelen. Aardige mensen die weten waar ze het over hebben. Ben supergoed geholpen. bedankt Stijn.

kennis van zaken, groot assortiment, en goede service en aardige mensen.

ga vooral zo door !!

Ton

Belofte van leveringstermijn waargemaakt

Duidelijke communicatie

g.

Prima vlinderstuur, goede grips

goede website, snelle levering

uitleg over aanbrengen grips op het stuur ontbrak, verwzijzing naar website leidde tot niks

Willem Hinkamp

Prima kwaliteit

Mooie overzichtelijke winkel en goede snelle levering .
Gr Willem

Ik kan geen verbeterpunt bedenken .

Leo

Snelle en goede service

Weet ik niet

Ralf

Diverse Cannondale onderdelen.

Assertief reageren en mee denken met mij. Een onderdeel dat niet op voorraad maar dat ik wel nodig had, werd besteld en nog met dezelfde zending mee gestuurd na telefonisch contact met mij. Dit... Assertief reageren en mee denken met mij. Een onderdeel dat niet op voorraad maar dat ik wel nodig had, werd besteld en nog met dezelfde zending mee gestuurd na telefonisch contact met mij. Dit bespaarde mij verzendkosten.

Bikemario

Tevreden van kwaliteit van product?,Snelle levering ?

communicatie aan klant

communicatie aan klanten behouden