Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Roland

Wat een prima service zeg. Een artikel dat helaas een enorme vertraging zou hebben nu toch nog snel geleverd.
Netjes over gebeld. Verrassende goede service.

Informeren

In mijn geval niets

pdw

2 artikelen besteld en daarna 1-zijdig geannuleerd door Martens

Assortiment

Communicatie, reden van annulering en follow up kan veel beter. Bijv een alternatief aanbiedne

Kees

Klantvriendelijk en behulpzaam

Oplossingsgericht. Klantvriendelijk.

Iets sneller reageren zou fijn zijn.

Jos

Prima ervaring met Martens Tweewielers. Een aantal keren onderdelen van KOGA besteld en dat is prima afgehandeld.

Veel keuze (ook KOGA onderdelen) Snelle levering voor een normale prijs.

Eigenlijk niet

ct

Twee beschermingsstickers besteld en omdat deze in een envelop kunnen heb ik Martens Tweewielers gevraagd (per mail) of de verzendkosten lager kunnen. Dit was niet mogelijk volgens meneer Stijn en... Twee beschermingsstickers besteld en omdat deze in een envelop kunnen heb ik Martens Tweewielers gevraagd (per mail) of de verzendkosten lager kunnen. Dit was niet mogelijk volgens meneer Stijn en daarom heb ik de standaard verzendkosten moeten betalen van €3,95. En ja hoor, vandaag heb ik mijn bestelling binnen... in een envelop met 1 euro postzegel verzonden.

Martens Tweewielers getelefoneerd hierover en de beste meneer aan de telefoon zei dat in de €3,95 de verwerkingskosten verwerkt zijn. Dit is uiteraard een lulverhaal. De verzendkosten zijn standaard €3,95... ook als je iets besteld die niet in een platte envelop passen terwijl de verzendingskosten logischerwijs hoger zijn de die 1 euro postzegel waarmee mijn bestelling is verstuurd.

U bent geen grootschalig bedrijf noch werkt u voor de overheid. Daarom zou het geen administratieve rompslomp en papierschuifwerk moeten zijn om mij de ECHTE verzendkosten te laten betalen als daar expliciet per mail naar gevraagd wordt. Toch kiest u ervoor om de bureaucratische ambtenaar te zijn.

Snelle verzending

Flexibeler zijn

Reactie Martens Tweewielers:

Beste Tugze,
Vervelend te horen dat uw hier geen goed gevoel over heeft.
Beste Tugze,
Vervelend te horen dat uw hier geen goed gevoel over heeft.
Zoals u aangeeft in uw reactie hebben wij u, voordat u uw bestelling bij ons plaatste via mail laten weten dat de verzend kosten niet gewijzigd kunnen worden.
Vervolgens besluit u toch de order te plaatsen. In 99% van de gevallen zijn bestellingen die in een envelop verzonden kunnen worden van kleine waarde. Wij willen graag aan u toelichten waarom de postzegels niet de enige kosten zijn.
We beginnen met de I-deal betaling van 50 cent (afdracht rabobank), gevolgd door de envelop, 30 cent, 4 minuten werk om uw bestelling te rapen en de factuur te verzenden. Kostprijs hiervan 2 euro aan loonkosten, dan hebben we het nog niet over de tijd dat wij servicegericht denken en daarom ook veel kleine producten (die vaak nog geen 1 euro kosten) op onze webshop plaatsen. Dit doen we omdat we een complete service willen bieden met dit complete aanbod.
Hopelijk is het voor u nu iets duidelijker waarom deze verzendkosten standaard gerekend moeten worden.
Team Martens Tweewielers

Eric

Banden racefiets

Service

Geen verbeterpunten, super service

Olemans Rigo

Alle producten zoals verwacht en omschreven

snel en correct

voorlopig geen

Leon

Duidelijke site met goede omschrijving van de artikelen waardoor je zeker weet dat je het juiste besteld.

Goede site.

Geen.

R

Buitenland

Goeie communicatie

Niks

Pascal Sente

Zeer fijne ervaring, zeer vriendelijke contacten en snelle en goede levering

Correct, klantgericht en mooie levering

Geen opmerkingen