Cantone

Ik ben zeer tevreden

Joanna

Goede informatie over het verloop van de levering

Heunbern

Supergoed ! 👌

Leon

Goede en snelle service

Karin

Slecht

Reactie Megadump Dalen:

Goedemiddag,
Bedankt voor u beoordeling.
We hebben gekeken voor u wat er mis is gegaan met u levering,
Goedemiddag,
Bedankt voor u beoordeling.
We hebben gekeken voor u wat er mis is gegaan met u levering,
helaas is de levertijd niet goed vermeld bij ons op de site, waardoor wij de 7 werkdagen niet konden halen.
De bestelling is inmiddels onderweg naar u en zal morgen (21-06-2023) bezorgd worden.
Wij willen ons excuus aanbieden dat deze langer op zich heeft laten wachten als wat de bedoeling is.
Wij vinden het erg jammer dat u niet de review heeft aan gepast.
Desondanks willen wij u nog wel veel plezier wensen met u aankoop

Marco

Zeer positief

Tom

Twee mensen van de klantenservice gesproken, erg vriendelijk en behulpzaam. Snel en netjes afgeleverd.

Installatie&klusbedrijf Hensen

Fieke Vullinghs

Na de betaling van mijn bestelling heb ik een mail gekregen of ik mijn bestelling wil doorzetten. Hier ben ik uiteindelijk vergeten op te reageren waardoor ik na 2 weken mijn bestelling niet heb... Na de betaling van mijn bestelling heb ik een mail gekregen of ik mijn bestelling wil doorzetten. Hier ben ik uiteindelijk vergeten op te reageren waardoor ik na 2 weken mijn bestelling niet heb ontvangen maar ook geen reminder om nog te antwoorden op de mail.
Het lijkt me zeer onnodig om via de mail nog extra bevestiging te vragen om de bestelling door te zetten als de klant hiervoor al betaald heeft.

Reactie Megadump Dalen:

Bedankt voor uw beoordeling, na uw beoordeling ben ik in contact gekomen met u om uw beoordeling te bespreken. U besteld uw order op zondag 30 April 2023 om 04:20 waarna u vraagt om het dinsdag... Bedankt voor uw beoordeling, na uw beoordeling ben ik in contact gekomen met u om uw beoordeling te bespreken. U besteld uw order op zondag 30 April 2023 om 04:20 waarna u vraagt om het dinsdag aanstaande te leveren. Waarna wij hebben aangeven dat dit niet mogelijk is en of u kunt wachten op de 1 tot 2 weken levertijd. Helaas heeft u hier niet op gereageerd.
Het komt namelijk ontzettend vaak voor dat iemand een deadline heeft en er toch niet op kan wachten of de levertijd over het hoofd heeft gezien.
Op papier zou het inderdaad mooi zijn geweest dat wij u een reminder hadden gestuurd echter waren wij door de mega drukt nog niet toegekomen aan uw order om deze op te pakken als reminder.
Wat dan jammer is, is dat u eerst aangeeft dat wij nooit iets van ons hebben laten horen na uw order en in de beoordeling toch schrijft er over heeft te hebben gelezen.
Tijdens ons mail contact bedankt u ons voor de uitleg en snapt u het.
Ook via deze weg wil ik u bedanken voor uw zeer prettige beoordeling.