F.W.J.M. v.d. Nieuelaar

Ontvaangen matten zijn wel te gebruiken, maar passen niet echt voor de Citroën ZX Break, zoals ik besteld heb.

Edwin

Alles is perfect geleverd en op tijd die aangegeven was top

Jesse

Automatten zijn opzich goed, maar de matten achterin passen niet optimaal. Zeer lange levertijd veel langer dan dat er geclaimd word. Gemaild met een vraag over mijn levering en vervolgens pas na 5... Automatten zijn opzich goed, maar de matten achterin passen niet optimaal. Zeer lange levertijd veel langer dan dat er geclaimd word. Gemaild met een vraag over mijn levering en vervolgens pas na 5 dagen een reactie. Al met al verdiend het niet de schoonheidsprijs.

Freddie

Levering duurde een week. De mattenset is mooi, maar niet volgens afspraak. Daarna telefonisch toegezegd gekregen dat ik een nieuwe mat voor de bestuurder zou krijgen. Nu drie weken verder en nog... Levering duurde een week. De mattenset is mooi, maar niet volgens afspraak. Daarna telefonisch toegezegd gekregen dat ik een nieuwe mat voor de bestuurder zou krijgen. Nu drie weken verder en nog niets ontvangen. Op mijn mail krijg ik geen reactie!