WF SMEETS

Passen perfect en zitten beter dan de originele

Anouchka

Zeer tevreden van de matten.
Goede prijs /kwaliteit

Megan

Matten voldoen aan verwachting, alleen service is wat minder. 3 tot 5 werkdagen aangegeven uiteindelijl 11 werkdagen gewacht. 2x gebeld eerste keer werd gezegd dat het die dag werd opgehaald door... Matten voldoen aan verwachting, alleen service is wat minder. 3 tot 5 werkdagen aangegeven uiteindelijl 11 werkdagen gewacht. 2x gebeld eerste keer werd gezegd dat het die dag werd opgehaald door DPD wat niet klopte. Op de 8ste werkdag nogmaals gebeld en toen werd me de smoes corona voorgeschoven. Geen enkel probleem als dat het geval is maar na 1 jaar weten we de situatie en moet je je daar op aanpassen. Werd ook niks aangegeven in de mail van eventuele vertraging.

Vincent

Past echt perfect, naadloos. Erg goede afwerking, duidelijk een kwaliteitsproduct. Daarbovenop een goede website, duidelijke communicatie, en veel opties ter personalisatie. Heel tevreden klant!

Te doen

Het leveren van het product heeft weken geduurd. Eenmaal aangekomen en uitgepakt zag ik gelijk tot mijn ergenis een brandplek in een van de matten. Toch heb ik besloten de matten te houden, de... Het leveren van het product heeft weken geduurd. Eenmaal aangekomen en uitgepakt zag ik gelijk tot mijn ergenis een brandplek in een van de matten. Toch heb ik besloten de matten te houden, de levering van de matten heeft weken geduurd. De oude matten waren echt aan een vervanging toe. Anders moest ik nog langer wachten op een nieuw set.

Paul

Op de website word beschreven 3 tot 5 werkdagen . heefd 2 weeken geduurd . en dpd is een ramp ..