Joop

Passen prima,zijn keurig afgewerkt.De uitleg die u in de advertentie vermeld is duidelijk genoeg

Gabriël

Oldtimer Saab 99 GL van 1979. 4 delige mattenset. Niet alle Saab 99 GL hebben een matbevestiging (2 draaiknoppen) in de standaard ondermat van de Saab aan de bestuurderszitting. Zit echter wel... Oldtimer Saab 99 GL van 1979. 4 delige mattenset. Niet alle Saab 99 GL hebben een matbevestiging (2 draaiknoppen) in de standaard ondermat van de Saab aan de bestuurderszitting. Zit echter wel standaard in de aangeleverde matten van Mijnautomatten.

Gerard

Prachtige automattenset besteld, perfect op maat (juiste type auto), mooie afwerking naar keuze.

G

Ja, de matten zijn niet hetzelfde zoals beloofd, wij hadden met klittenband aan de bestuurderskant en deze moet je met schroefen vast zetten daarom niet handig om even de mat eruit te halen om even... Ja, de matten zijn niet hetzelfde zoals beloofd, wij hadden met klittenband aan de bestuurderskant en deze moet je met schroefen vast zetten daarom niet handig om even de mat eruit te halen om even uit te kloppen.achterin ook niet precies de maten die verschillen ook.

Bert B. uit Utrecht

Prima matten - en ik had nog een vraag en die werd meer dan uitstekelbaars :-) beantwoord.