Marcel

Kwaliteit van het product is goed. Bezorging is goed geregeld.

Jelmer

Ik bestel matten voor een golf plus en krijg matten van een golf 5

Passen slecht!

t.c. sengers

Matten (m.n.voor achterbankl) bleken iets langer maar mogelijk heb ik type auto Picasso C3 onvoldoende gespe ificeerd. Dienstverlening verder pri.a.

Jan

Heel tevreden. Misschien vermelden of dat bij de matten ook bevestiging "T" boute zitten. Zaten niet bij de levering terwijl ik de vraag wel had gesteld bij de bestelling. Gelukkig was ik zelf nog... Heel tevreden. Misschien vermelden of dat bij de matten ook bevestiging "T" boute zitten. Zaten niet bij de levering terwijl ik de vraag wel had gesteld bij de bestelling. Gelukkig was ik zelf nog in het bezit van "T" bouten.

Marrit

Het zijn zeer stevige automatten. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Een aanmerking is dat de mat van de bestuurderskant (honda jazz 2011) niet volledig lijkt te passen. De mat sluit qua formaat... Het zijn zeer stevige automatten. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Een aanmerking is dat de mat van de bestuurderskant (honda jazz 2011) niet volledig lijkt te passen. De mat sluit qua formaat helemaal aan, alleen zitten er gaten in voor het kliksysteem in de auto zelf en die zitten op de verkeerde plek.

BW

Mooie kwaliteit en afwerking,op het eerste gezicht.Vraag mij na 3 jaar wat er dan van vind!