Janine

Nee, het zou zaterdag bezorgd worden. Waarvoor we de hele dag op hebben zitten wachten. Uiteindelijk ook een ding ingevuld dat mochten we niet opendoen of de bel niet gehoord hebben dat ze het... Nee, het zou zaterdag bezorgd worden. Waarvoor we de hele dag op hebben zitten wachten. Uiteindelijk ook een ding ingevuld dat mochten we niet opendoen of de bel niet gehoord hebben dat ze het ergends konden neerzetten. Uiteindelijk zijn ze gisteren pas geleverd en zei de bezorger dat hij het fijn vond dat ik aangegeven had dat het eventueel ergends neergezet kon worden maar dat ging om afgelopen zaterdag en niet om gisteren.

De jong

Tot nu toe tevreden. Maar ik heb ze net een week. Ik moest wel een haak verzetten.

Product is goed en past maar je kan zelf een aantal dingen aangeven bij het bestellen zoals kleur van de stik. Dat is bij mij niet goed gegaan.

Marijke

Deze matten zijn beter dan het origineel! Waarom? Ze zijn net ietsje groter en wat stijver, ze passen dus beter in de auto én blijven beter liggen. Er zit een heerlijke 'nieuwe auto'-geur aan, geen... Deze matten zijn beter dan het origineel! Waarom? Ze zijn net ietsje groter en wat stijver, ze passen dus beter in de auto én blijven beter liggen. Er zit een heerlijke 'nieuwe auto'-geur aan, geen kunstmatig zoet luchtje. Top!

Autorijschool Cobra Gorredijk

Super snelle service daar in Genemuiden, ik heb een rijschool en had problemen met mij rechter voormat, gebeld .. en als ik wilde mocht ik wel even langs komen … ze hebben mij alla minuut geholpen... Super snelle service daar in Genemuiden, ik heb een rijschool en had problemen met mij rechter voormat, gebeld .. en als ik wilde mocht ik wel even langs komen … ze hebben mij alla minuut geholpen en een set op maat gemaakt.. Ben super tevreden

P.Heijnen

Prima zal ze aanbevelen als iemand automaten nodig heeft