Kuit

Zeer tevreden, matten zijn op tijd bezorgd en perfect passend.
Afwerking is goed.

Kelly

Ik heb mijn product niet ontvangen. Ruim voor kerst al besteld. Dus zeer ontevreden. Track en trace is weinig verhelderend.

Sandra

Zeer tevreden, snelle levering en perfecte pasvorm

Lennart

Top product! Anti slip aanwezig (bij Premium versie) denk dat deze langer meegaat dan de mat die ik had (OEM) ze zijn precies de juiste maat en de bevestigingsogen (click) zijn exact zoals van die... Top product! Anti slip aanwezig (bij Premium versie) denk dat deze langer meegaat dan de mat die ik had (OEM) ze zijn precies de juiste maat en de bevestigingsogen (click) zijn exact zoals van die bij de auto geleverd. Ik hoop hier nog vele jaren van te kunnen genieten, maar zo zien en voelen ze ook wel aan alsof ze lang mee zullen gaan!

Product en tempo zeer goed, website kan iets beter. Niet alles wat je bestelt (in mijn geval de hakplaat in de bestuurdersmat) verschijnt nl. in je besteloverzicht en de bevestiging. Dan moet je... Product en tempo zeer goed, website kan iets beter. Niet alles wat je bestelt (in mijn geval de hakplaat in de bestuurdersmat) verschijnt nl. in je besteloverzicht en de bevestiging. Dan moet je gaan bellen. Dat kan beter.