Hele ijne automatten, met mooi afgewerkte randen.

Bruno Nietvelt

Mijnautomatten heeft zelf telefonisch contact opgenomen na mijn email met speciale vraag. Hebben mij super goed geholpen en mijn speciale vraag beantwoord.

Leen

Goed pasvorm, goede kwaliteit, goede prijs en snel geleverd

Dick

Velours Classic 7mm is de midden keuze. Tegelijkertijd prachtig! Let op het product wordt speciaal op bestelling gemaakt. Dus even geduld er geldt een langere levertijd dan je misschien gewend bent... Velours Classic 7mm is de midden keuze. Tegelijkertijd prachtig! Let op het product wordt speciaal op bestelling gemaakt. Dus even geduld er geldt een langere levertijd dan je misschien gewend bent bij online shoppen. Ik vind de kwaliteit zelfs beter dan het dure merk origineel.

Automatten Renault Grand Scenic

De automatten zwart/rood zijn heel mooi - helaas passen de openingen van het rijder maat niet precies op het juiste plek waardoor we het rijder maat niet kunnen vast maken, en het glijt een beetke... De automatten zwart/rood zijn heel mooi - helaas passen de openingen van het rijder maat niet precies op het juiste plek waardoor we het rijder maat niet kunnen vast maken, en het glijt een beetke tijdens het rijden. Voor de reste is de kwaliteit heel goed.