Ben

Slecht afgewerkt. Afwerking van het stiksel aan de rand was ondermaats. Pasform niet goed. Op 1 van de matten zat een vlek. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen. Maar pas na vele mails en... Slecht afgewerkt. Afwerking van het stiksel aan de rand was ondermaats. Pasform niet goed. Op 1 van de matten zat een vlek. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen. Maar pas na vele mails en een keer bellen. Er wordt zeer slecht op mail gereageerd. Dat moet echt veel beter. Je voelt je niet gewaardeerd als klant hierdoor.

In begin wat moeilijk om de juiste keuze te maken, maar dankzij een beetje hulp via mail toch de juiste set matten gevonden.

Jan

De matten paste precies. Enzo te zien ook prima kwaliteit. Jammer dat je een set van 4 moet kopen als er slechts een versleten is.

Automattenset ziet er mooi uit. Alleen de levering duurt naar mijn mening veelste lang +/- 3 weken en ook weinig duidelijkheid wanneer hij bezorgd word.

Maarten

Geweldige kwaliteit en heel tevreden van het product over de communautaire tussen bedrijf en klant is heel triest. Mijn bestelling zat ergens vast heb meerdere mails gestuurd geen recatie op... Geweldige kwaliteit en heel tevreden van het product over de communautaire tussen bedrijf en klant is heel triest. Mijn bestelling zat ergens vast heb meerdere mails gestuurd geen recatie op gekregen en telefonisch niet te bereiken. Dit kan veel beter buiten dat top product