Luuk

In princiepen hele fijne matten ziet er gewoon goed uit.
In princiepen hele fijne matten ziet er gewoon goed uit.
Enige nadeel is dat ik dus heb door gegeven welke auto ik heb maar vervolgens de matten krijg en er achter kom dat de druk buttons om aan de broer te bevestigen, volledig op de verkeerde plek zitten.
Hierdoor kan ik maar 1 button vast maken en verschuift de mat.
Voor de rest aardig.

Cees

Prima set matten voor de Ford Fiësta. Let wel goed op het bouwjaar van de auto. Ik gaf een verkeerd bouwjaar op waardoor de de matten niet goed pasten. Automatten.nl heeft de matten terug genomen en... Prima set matten voor de Ford Fiësta. Let wel goed op het bouwjaar van de auto. Ik gaf een verkeerd bouwjaar op waardoor de de matten niet goed pasten. Automatten.nl heeft de matten terug genomen en direct de juiste afgestuurd. Prima service dus.

Wout Mooij

Op 5 Oktober mattenset besteld. Op 11 Oktober gevraagd waar mijn bestelling blijft, er bleek iets niet goed verwerkt te zijn. Vandaag 17-10-2022 nog steeds niets ontvangen en ook geen mails... Op 5 Oktober mattenset besteld. Op 11 Oktober gevraagd waar mijn bestelling blijft, er bleek iets niet goed verwerkt te zijn. Vandaag 17-10-2022 nog steeds niets ontvangen en ook geen mails ontvangen met orderbevestiging… Ik heb nu gemaild dat ik mijn geld terug wil.

Mika

Hoge kwaliteit en perfecte pasvorm! Eenvoudig samen te stellen op de website en vlotte verzending/levering! Erg tevreden met me nieuwe matten 😁