Mieke

Een bedrijf met een hele goede klantenservice (Gerrit)! Hij heeft geduld en geeft een prima advies, ook al maakt de fabrikant de fout. Je kan hier met een gerust hart automatten kopen, ik adviseer... Een bedrijf met een hele goede klantenservice (Gerrit)! Hij heeft geduld en geeft een prima advies, ook al maakt de fabrikant de fout. Je kan hier met een gerust hart automatten kopen, ik adviseer wel de duurdere velours matten.
Deze zijn dik en geven geen slijtage plekken dan de naaldviltmatten👍👍.

Luke

Hoor momenteel helemaal niks van het bedrijf na 12 dagen. Zou tussen 5 en 8 dagen geleverd worden. Bellen word niet opgenomen en op mijn mail is nog niet gereageerd.

Donkerblauwe mattenset, rood afgebiest. Ziet er zeer goed uit, goed afgewerkt en prijs-kwaliteit is uitstekend. In eerste instantie een verkeerde set gekregen (ander model Volvo), maar 1 telefoontje... Donkerblauwe mattenset, rood afgebiest. Ziet er zeer goed uit, goed afgewerkt en prijs-kwaliteit is uitstekend. In eerste instantie een verkeerde set gekregen (ander model Volvo), maar 1 telefoontje en alles was direct en supervriendelijk opgelost. ‘n Paar dagen later lag de nieuwe set al in de auto, geweldig!