Maten komen overeen met de auto top.
Snelle levering.

Lorenzo

Matten voor Hyundai i30 en Dacia Duster besteld. Zeer slechte communicatie en zeer lange levertijd. Geen intra communautaire levering mogelijk. Uiteindelijk na 3 weken de sets ontvangen en dan... Matten voor Hyundai i30 en Dacia Duster besteld. Zeer slechte communicatie en zeer lange levertijd. Geen intra communautaire levering mogelijk. Uiteindelijk na 3 weken de sets ontvangen en dan blijken die niet te passen. Dan maar origineel besteld bij de dealer en bleek dat die nog goedkoper waren ook. Nooit nog koop ik hier.

Fred

Fiat Ducato bus, mat besteld en gekregen, geheel niet volgend tekening, maar past bij nader inzien perfect

Seph

Matten zijn van hoge kwaliteit, en passen perfect

Robert-Jan

Set nieuwe matten voor mijn Volvo. Goede prijs kwaliteit. Matten zien er goed uit 👍😃

Henk vd m

Goede en mooie automatten zoals we afgesproken hadden .

Dirk

Ziet er allemaal goed uit. Past prima. Alleen de gaatjes in de mat bij de bestuurder passen niet. Er is wel set nieuwe bevestiging schroeven bij geleverd. Niet fijn. Mij is het niet gelukt ze te... Ziet er allemaal goed uit. Past prima. Alleen de gaatjes in de mat bij de bestuurder passen niet. Er is wel set nieuwe bevestiging schroeven bij geleverd. Niet fijn. Mij is het niet gelukt ze te verwerken. Mat lig nu los.

autorijschool drive-yourself

Set voor een Clio uit2012, heb niet gevraagd, maar had meer combinaties willen zien in uitvoering. Met naam bijvoorbeeld