MARC

Ik bestelde automatten voor mijn volkswagen en alles is heel vlot verlopen.

Tim

Nette kwaliteit automatten ruim op tijd geleverd voor een uitstekende prijs.

Mike

De automatten die ik besteld had waren van topkwaliteit, er kwam zelfs een plug systeem bij om de matten vast te klikken.

Gewoonweg top.

Huib

Een antraciet kleurig set voor een oude Nissan Micra.

René

De matten zelf waren echt goed,kwaliteit is echt niks mis mee,alleen ik had een andere kleur bies erom gedaan ipv zwart,maar de kleur van de site en de daadwerkelijke kleur die ik thuis kreeg was... De matten zelf waren echt goed,kwaliteit is echt niks mis mee,alleen ik had een andere kleur bies erom gedaan ipv zwart,maar de kleur van de site en de daadwerkelijke kleur die ik thuis kreeg was echt compleet anders, vond ik echt jammer,pas daarmee op. Hou het bij zwart

Hilda

Heel mooi dat je zelf een kleur bies erom kon kiezen en je kon kiezen wat voor kleur stiksel.

Robert

Opletten van welk bouwjaar het type is,geef het kenteken op.

Wim

Matten besteld voor specifiek model van auto, met "originele pasvorm en aansluiting". Uiteindelijk, kwaliteit is matig, rode stiksels zie je bijna niet en ergste van al, pasvorm klopt niet, en de... Matten besteld voor specifiek model van auto, met "originele pasvorm en aansluiting". Uiteindelijk, kwaliteit is matig, rode stiksels zie je bijna niet en ergste van al, pasvorm klopt niet, en de bevestiging komt niet overeen.

Hennie

Ik heb 2 stel matten gekocht. Voor mijn vrouw haar auto en mijn auto. Beide stellen pasten precies. Super.