Lydia

Goede afhandeling van mijn bestelling en corecte levering

Martijn

Eerste keer besteld.
Was iets misgelopen met bestelling ,even gebeld en goed geholpen met verloop van bestelling door meneer van het bedrijf.
Goeie kwaliteit van rubberen automatten wat ik...
Eerste keer besteld.
Goeie kwaliteit van rubberen automatten wat ik besteld heb ,in de toekomst zeker weer een bestelling plaatsen.

Vicky

Ik kocht mijn automattenset met een bang hartje online bij jullie. Maar ik zou het nu direct opnieuw doen. Alles zoals is ik besteld de kleur , de naalden mooie en sterke kwaliteit. Niet twijfelen!

Bennie Saman

Na telefonisch contact waarbij ik duidelijk en vriendelijk ben geïnformeerd een automattenset voor fiat 500 besteld. Een stevige en mooie mattenset ontvangen van goede kwaliteit. Tussendoor op de... Na telefonisch contact waarbij ik duidelijk en vriendelijk ben geïnformeerd een automattenset voor fiat 500 besteld. Een stevige en mooie mattenset ontvangen van goede kwaliteit. Tussendoor op de hoogte gehouden omtrent bestelling en was snelle levering en helemaal tevreden.