c.

Fruitmand zag niet spectaculair uit. Het fruitmand was met aluminium folie verpakt, het zag al en al erg goedkoop uit! Voor een betere uitstraling zal ik adviseren om in het vervolg in een doos te... Fruitmand zag niet spectaculair uit. Het fruitmand was met aluminium folie verpakt, het zag al en al erg goedkoop uit! Voor een betere uitstraling zal ik adviseren om in het vervolg in een doos te laten leveren, vind dat persoonlijk mooier uitzien.

Reactie 123FruitBestellen.nl:

Bedankt voor uw beoordeling.
Heeft u toevallig nog een foto gemaakt van hoe de fruitmand eruit zag?
Mocht u die foto hebben dan zou ik deze graag ontvangen.
Zoals u hem beschrijft geloof...
Bedankt voor uw beoordeling.
Heeft u toevallig nog een foto gemaakt van hoe de fruitmand eruit zag?
Mocht u die foto hebben dan zou ik deze graag ontvangen.
Zoals u hem beschrijft geloof ik dat er zeker iets fout is gegaan bij het inpakken waarvoor mijn excuus.
Uw ervaring zal ik zeker meenemen in onze verbeteringen.
Met een vriendelijke groet,
Johan van 123FruitBestellen.nl

margriet lemmen

Goed en snel geleverd

Johann Vandermeulen

Communicatie en product was geweldig

Arnold Tukkers

Prima en snel.

Gerard Swartjes

Ik heb 5 keer een fruitmand besteld, alles is telkens goed gelopen

Hans Mülder

1 keer fruit besteld, tamelijk duur

Reactie 123FruitBestellen.nl:

Bedankt voor uw review. Echter vinden wij deze zeer ongepast en niet reëel. Waarom u niet tevreden bent is gebaseerd op onze prijs terwijl u deze voor het online bestellen al wist. Als het voor u te... Bedankt voor uw review. Echter vinden wij deze zeer ongepast en niet reëel. Waarom u niet tevreden bent is gebaseerd op onze prijs terwijl u deze voor het online bestellen al wist. Als het voor u te duur was dan had u niet moeten bestellen. Vervolgens gaf uzelf per email letterlijk het volgende aan: "Verder beveel ik nooit iets aan, dus dat als troost."
U geeft aan dat het bestelproces matig was, het aanbod onvoldoende en de klantenservice ook onvoldoende. Wij moeten het als online georiënteerd bedrijf maar als troost zien dat u 2 sterren geeft zonder aanbeveling.
Ik hoop oprecht dat dit uw laatste bestelling was bij ons. En mocht u alsnog een bestelling bij ons doen dan voeren wij deze op voorhand niet uit en krijgt u het geld terug.

Najib Ouallaf

Netjes en conform afbeelding op de site afgeleverd.

Asmae

Goed snel meer opties fruit keuze zou fijn zijn

D&O Administratie Belastingadvies B.V

Uitstekend