Dat is goed vriendelijk geholpenniks mis mee.

De afspraken worden ondanks drukte goed nagekomen, de medewerkers en het management zijn buitengewoon klantvriendelijk. Dit brengt mij ertoe om tegen hen te zeggen dat ik ASN van harte in... De afspraken worden ondanks drukte goed nagekomen, de medewerkers en het management zijn buitengewoon klantvriendelijk. Dit brengt mij ertoe om tegen hen te zeggen dat ik ASN van harte in voorkomende gevallen zal aan bevelen.

Snelle actie, goed bereikbaar en meedenken!! Vanwege mijn vakantie de reserve sleutel achter kunnen laten, waardoor mijn auto keurig is opgehaald, en voor afloop van mijn vakantie weer voor mijn... Snelle actie, goed bereikbaar en meedenken!! Vanwege mijn vakantie de reserve sleutel achter kunnen laten, waardoor mijn auto keurig is opgehaald, en voor afloop van mijn vakantie weer voor mijn deur is afgeleverd!! Zeer tevreden over de service en het herstel!

Alleen maar positief

Kom er gelukkig niet vaak, maar ik kom sochtends binnen en zeg goedemorgen. Zowel de receptioniste als medewerker achter balie reageren niet omdat ze het even “druk” hebben. Vind dat je... Kom er gelukkig niet vaak, maar ik kom sochtends binnen en zeg goedemorgen. Zowel de receptioniste als medewerker achter balie reageren niet omdat ze het even “druk” hebben. Vind dat je op het minst even gedag kan zeggen. Jammer

Zeer tevreden.

Vriendelijk personeel wat de tijd neemt om de schade op te nemen, afspraak te maken en bij het ophalen van de auto de tijd nemen om alles over te dragen.

Auto keurig ontdaan van 2 pitten en deuk. Zeer vakkundig verwijderd. Vriendelijk personeel en redelijk betaalbaar voor particulier.

Et is nooit leuk om van een schadebedrijf gebruik te moeten maken, maar de correctheid van ASN vergoedt veel. Er werd volgens afspraak gewerkt en gerepareerd, daarover geen klachten. Vervangend... Et is nooit leuk om van een schadebedrijf gebruik te moeten maken, maar de correctheid van ASN vergoedt veel. Er werd volgens afspraak gewerkt en gerepareerd, daarover geen klachten. Vervangend vervoer was prima. De wachttijd aan de balie zou korter mogen.

Goed. Keurig bedrijf. Bevestigd de afspraken en auto wordt keurig gerepareerd en schoon afgeleverd.