Prima en snel geholpen.
Het resultaat van het werk is ook okay!

Verwezen door de Toyota dealer om te informeren naar de kosten van de schade. Alles is direct geregeld ; verzekering geinformeerd, akkoord geregeld en direct een afspraak voor herstel. Schade... Verwezen door de Toyota dealer om te informeren naar de kosten van de schade. Alles is direct geregeld ; verzekering geinformeerd, akkoord geregeld en direct een afspraak voor herstel. Schade vakkundig hersteld en volgens planning gereed. Prima service!

Professioneel bedrijf. Klantgericht en erg bekwaam.

Ken de service van mijn tijd bij avenu/a-point als bezorger van onderdelen, goeie mensen, klantvriendelijk en tijdig aangegeven wanneer de auto klaar was, niets op aan te merken

We werden super geïnformeerd, per mail en telefoon. De leenauto was perfect.

Bij binnenkomst een hartelijke ontvangst en ik werd gelijk geholpen. De kenteken die los zat werd vastgezet en de afspraak voor vervolgreparatie kon gelukkig snel plaatsvinden. Ná reparatie... Bij binnenkomst een hartelijke ontvangst en ik werd gelijk geholpen. De kenteken die los zat werd vastgezet en de afspraak voor vervolgreparatie kon gelukkig snel plaatsvinden. Ná reparatie was mijn auto aan de buitenkant helemaal weer in orde en binnenin keurig schoon gemaakt!

Goede service. Stond netjes een leen auto klaar en me auto stond de volgende dag als nieuw weer klaar.

Zeer vakkundig werk afgeleverd.
Jammer dat de 1e informatie, dat het 1 week zou duren uiteindelijk 2 weken zijn geworden.
Hierover is de communicatie minder geweest.
Ik moest hier...
Zeer vakkundig werk afgeleverd.
Hierover is de communicatie minder geweest.
Ik moest hier zelf tot 3 x toe naar vragen.

Wij zijn uitermate tevreden. We zijn goed ontvangen en hebben adequate uitleg gehad.
De receptioniste is heel vriendelijk en hulpvaardig.
De auto is in 1 dag hersteld.
Kortom een...
De receptioniste is heel vriendelijk en hulpvaardig.
De auto is in 1 dag hersteld.
Kortom een service gericht bedrijf met deskundige medewerkers.

De steekwoorden , Professioneel, kundig en klantvriendelijk zijn hier van toepassing.