Vriendelijke behandeling en zeer vakkundig

De initiële afspraak was 1 dag maar toen ik de auto bracht was dat opeens 2 dagen geworden. Lastig dat ik mijn auto een dag langer moest missen

Hartelijke ontvangst, rustig en luisterend. Goed op de hoogte gehouden over stand van zaken.
Wel jammer dat mijn auto 3 dagen in de garage moest staan en er toch een extra onderdeel besteld moest worden, waardoor ik mijn auto pas na het weekend terug had.
Ook de automatische mail naar en canned verzekeringsmaatschappij is wat mij betreft te geautomatiseerd.

Ik heb geen idee hoe de schade is afgehandeld via de dealer en de verzekering.
Ik wist niet dat ik mijn auto meer dagen kwijt zou zijn.
Ik weet niet wat er precies gedaan is om de...
Ik heb geen idee hoe de schade is afgehandeld via de dealer en de verzekering.
Ik wist niet dat ik mijn auto meer dagen kwijt zou zijn.
Ik weet niet wat er precies gedaan is om de krassen te verwijderen.
Ik weet niet hoeveel de schade gekost heeft om te verhelpen.
Ik heb ook nooit bericht gekregen wie de schade zou verhelpen.
Ik heb hier 2 x met de dealer en met de verzekering over contact gehad.
Dit gaf niet meer informatie.
Via de app: My Toyota kon ik zien waar mijn auto was tijdens het verhelpen van de schade.
Dus over jullie bedrijf kan ik niet veel zeggen.
Het was fijn dat mijn auto er weer als nieuw uit zag en dat hij gewassen was.

Wij konden eigenlijk meteen terecht, er werd een goede analyse gemaakt en meteen een afspraak ingepland. De schade is perfect hersteld! Erg tevreden dus.

Zeer vriendelijk. Prima service en kwaliteit.

Goede service en duidelijke communicatie.

Vriendelijke medewerkers, snel en keurig geholpen. Auto is netjes schoongemaakt voordat hij werd gemaakt en er stond een mooie leenauto voor me klaar.

Schade aan linkervoorzijde gehad en had zelf ook een licht beschadigde achter bumper en moesten beiden gespoten worden en is werkelijk super mooi gedaan.
Na het ophalen stond mijn auto er weer...
Na het ophalen stond mijn auto er weer als nieuw bij en gewassen en gestofzuigd, dus uiterst tevreden.

Vriendelijk, attent, punctueel en vakkundig