Alles was prima geregeld

Duidelijk en keurig te woord gestaan. Afspraken helder en nagekomen. Prima service!

Ik ben zeer netjes en naar alle tevredenheid geholpen. Bij het tonen van mijn schade werd direct actie ondernomen en gekeken of het makkelijk zonder hoge kosten in oude staat teruggebracht kon... Ik ben zeer netjes en naar alle tevredenheid geholpen. Bij het tonen van mijn schade werd direct actie ondernomen en gekeken of het makkelijk zonder hoge kosten in oude staat teruggebracht kon worden. Uiteindelijk waren de krassen weg en de kosten zeer acceptabel.

Uitstekend geholpen door alle medewerkers, goed gecommuniceerd! Vond ik erg prettig. Prima service met leenauto en flesje water toe. Auto ziet er weer als nieuw uit!

Je wordt altijd keurig en vriendelijk ontvangen. Snel en duidelijk geholpen. Bij mij moest er een nieuwe bumper op wat normaal 2 dagen kost. Ik had eigenlijk maar 1 dag tijd. Tot mijn grote blijheid... Je wordt altijd keurig en vriendelijk ontvangen. Snel en duidelijk geholpen. Bij mij moest er een nieuwe bumper op wat normaal 2 dagen kost. Ik had eigenlijk maar 1 dag tijd. Tot mijn grote blijheid werd ik aan het eind van de dag al gebeld dat m’n auto klaarstond.
Leenauto meegekregen. Superbedrijf waar ik met m’n rijschool nog al eens moet zijn door andermans toedoen.

Prima ervaring. Mijn auto is mooi hersteld.
Alleen jammer dat de leenauto niet schoon was aan de binnenzijde. Dat is in deze tijden noodzakelijk!

Een positieve ervaring. Dame van de receptie zeer vriendelijk! Goed geholpen en auto netjes gemaakt en zelfs gewassen. Zeer fijne ervaring en hierdoor veel vertrouwen.

Goede snelle service.
Schade netjes gerepareerd

Zeer vriendelijk en behulpzaam! Ook qua prijs acceptabel.

Meerdere keren gebruik hebben moeten maken de diensten van dit bedrijf. Altijd heel goed geholpen qua kwaliteit en service.
(Mis alleen de snoeppot ;-) )