In één woord geweldig. Aandacht voor de klant is top en de kwaliteit van het geleverde werk is uitstekend.

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg gekregen en kon snel terecht met mijn rijdbare schade

Een vriendelijk bedrijf welke de schade zeer netjes heeft afgehandeld / hersteld.
Ook zeer fijn dat de auto na herstel schoongemaakt is.
Komen de afspraken goed na en in mijn geval zelfs...
Ook zeer fijn dat de auto na herstel schoongemaakt is.
Komen de afspraken goed na en in mijn geval zelfs eerder dan afgesproken!

Onze ervaring met ASN is prima, wij doen al jaren wederzijds naar alle tevredenheid zaken met elkaar.

Vriendelijk, flexibel en klantgericht. Prima!

Keurige afhandeling van de schade

Fijne en snelle service. Vanaf het moment van het eerste telefonische contact tot het opleveren van de herstelde auto, ben ik uiterst vriendelijk en professioneel geholpen. Fijn ook dat ik, voordat... Fijne en snelle service. Vanaf het moment van het eerste telefonische contact tot het opleveren van de herstelde auto, ben ik uiterst vriendelijk en professioneel geholpen. Fijn ook dat ik, voordat ik het vervangende vervoer weer kwam inleveren, nog even telefonisch werd herinnert aan het voltanken van deze auto. In anderhalve dag is mijn auto gerepareerd en zijn alle zaken verder geregeld. Super!

Voor de tweede keer geweest zeer tevreden

Klantvriendelijk

De dame van de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam, evenals het plannen wanneer de reparatie gedaan zou worden ging in goed overleg en met meedenken door de medewerker.
De breng en...
De breng en haalservice was goed geregeld
De reparatie was perfect uitgevoerd en de auto werd keurig netjes opgeleverd.