Duidelijke communicatie, prima service en bovendien vlak bij huis.

Snel geholpen en een snelle en duidelijke afhandeling, en een goede service bij vragen of opmerkingen.

Zeer attent en meedenkend geholpen. Goede, snelle en correcte service

- klantvriendelijk personeel aan de balie, ook behulpzaam
- klantvriendelijk personeel aan de balie, ook behulpzaam
- ik kreeg een auto mee die erg smerig was (zowel van binnen, alsook met name de ruiten). Ruitenwissers werkten niet naar behoren. De banden hadden loshangende stukken rubber. Was een onveilige situatie. Dit heb ik uiteraard gemeld (maar dan ben je wel al onderweg). Ik mocht de auto gaan ruilen. Uiteraard is dit een goede oplossing, maar betekend wel weer een extra rit en extra onwerkbare uren.
Bij de 2e vervangauto werd aangegeven dat "er wat kruimels" op de mat lagen. Dit was wel iets meer dan kruimels, en een simpele korte stofzuigbeurt had dit kunnen verhelpen (5 minuutjes?)
- mijn auto was na het ophalen afschuwelijk smerig aan het passagiersportier, en veel krassen op de kunststof van de deur. Daar ben ik niet blij mee!
Van dit laatste heb ik foto's gemaakt.

Ik ga dus ook, ondanks de vriendelijkheid van het personeel en de gedane inzet, niet meer terug naar ASN Heerlen. Ik heb geen behoefte dit nog toe te lichten, er moet ook gewoon gewerkt worden.

Goede communicatie en meedenkend met de wensen en vragen van de klant

Onze ervaring is, dat de werkwijze die in hun folder of op hun website omschreven staat, ook zo uitgevoerd.
Vriendelijk ontvangst aan de receptie en het eindresultaat van de reparatie is perfect.

Goede ontvangst, duidelijke uitleg over de schadeafhandeling. Schade is ook vakkundig gerepareerd. Enig aandachtspunt: indien de reparatie langer duurt dan de planning laat dit dan wel even weten... Goede ontvangst, duidelijke uitleg over de schadeafhandeling. Schade is ook vakkundig gerepareerd. Enig aandachtspunt: indien de reparatie langer duurt dan de planning laat dit dan wel even weten aan de klant.

Zonder van tevoren een afspraak gemaakt te hebben naar ASN in Heerlen gereden voor de schade aan mijn auto. Ik werd snel en kundig door de medewerker geholpen. Er werd goed met mij meegedacht en... Zonder van tevoren een afspraak gemaakt te hebben naar ASN in Heerlen gereden voor de schade aan mijn auto. Ik werd snel en kundig door de medewerker geholpen. Er werd goed met mij meegedacht en het contact met de verzekeringmaatschappij werd meteen geregeld. Na 3 weken kon ik mijn auto al brengen voor de reparatie. Alles verliep volgens afspraak. Zeer tevreden.

Na een tel afspraak werden we vriendelijk ontvangen door het dienstdoende personeel. De schade werd opgenomen en daarna een datum afgesproken om de auto te brengen om gerepareerd te worden. Hierbij... Na een tel afspraak werden we vriendelijk ontvangen door het dienstdoende personeel. De schade werd opgenomen en daarna een datum afgesproken om de auto te brengen om gerepareerd te worden. Hierbij hebben we een leenauto gereserveerd.. Op de afgesproken datum hebben we onze auto geruild voor de gereedstaande leenauto en konden we ongestoord onze weg vervolgen. Het wachten tot de werkzaamheden klaar waren duurde ietsje langer vanwege het niet tijdig leveren van de benodigde onderdelen. Toen deze binnen waren was de auto in een mum van tijd helemaal klaar.
Wij waren blij met het resultaat en helemaal tevreden met het werk van ASN te Heerlen.

Goeie service, en vriendelijk personeel.