Erg vriendelijke medewerkers die goede uitleg geven en naar ons idee word er ook goed naar de auto gekeken. Onze schade bleek groter te zijn dan op het eerste gezicht was te zien maar dit word dan... Erg vriendelijke medewerkers die goede uitleg geven en naar ons idee word er ook goed naar de auto gekeken. Onze schade bleek groter te zijn dan op het eerste gezicht was te zien maar dit word dan ook netjes gerepareerd en als kers op de taart was de auto ook nog aan de buitenkant gepoetst.

Snelle en goede service, auto ziet weer top uit!

Prettige, open communicatie. Er wordt nauw samengewerkt met partijen om uit te lijnen en met dealers in de buurt wanneer het gaat om het uiteindelijk goedkeuren van de wagen na reparatie

Het contact met het bedrijf is prima. Heel vriendelijk, doen hun uiterste best.

Perfecte service. Afspraken worden zeer correct uitgevoerd. Zeer vriendelijke behandeling.

Schade is ontstaan op eerste kerstdag waardoor de reparatie enige tijd oo zich heeft laten wachten. Pas op 2 januari was iedereen weer aan het werk maar daarna is de schade ook heel snel en... Schade is ontstaan op eerste kerstdag waardoor de reparatie enige tijd oo zich heeft laten wachten. Pas op 2 januari was iedereen weer aan het werk maar daarna is de schade ook heel snel en vakkundig gerepareerd en was mijn auto binnen een week weer rijklaar. Al met al heel tevreden met ASN. Enige minpuntje is dat ik een week heb moeten wachten op een leenauto omdat er nog geen toestemming zou zijn van de verzekeringsmaatschappij. Ik ben een week van het kastje naar de muur gestuurd en pas op 2 januari kon ik een leenauto krijgen.

Goede service en zeer vriendelijk personeel !!

Hebben erg lang nodig gehad om de auto te maken.
Geven aan dat ze het druk hadden, dan moet je minder opdrachten aannemen.
Nu ben ik 6 dagen zonder mijn eigen auto geweest en heb ik...
Hebben erg lang nodig gehad om de auto te maken.
Geven aan dat ze het druk hadden, dan moet je minder opdrachten aannemen.
Nu ben ik 6 dagen zonder mijn eigen auto geweest en heb ik een leen auto moeten huren.

Prima afhandeling, ze dachten goed mee over mogellijke oplossingen. Schade is keurig hersteld.

Ik een leenauto heb gekregen. En toen ik de auto kon ophalen hij weer netjes schoon was mijn auto. Ook als ik vragen had wilde jullie bij hier goed bij helpen