Zonder enig voorbehoud kan ik beweren dat mijn ervaring absoluut positief is. Van telefonische intake tot en met oplevering van de reparatie.

Prima service, goede klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Werken prima en helpen je super.

Goed en deskundig schadebedrijf.
Goed en deskundig schadebedrijf.
Die de auto weer perfect hebben hersteld echt vakwerk. Ook het vervangend vervoer was netjes en ook schoon. ASN was voor mijn nog onbekend maar ga hier zeker in het vervolg terug komen. Enige minpuntje was het lang moeten wachten tot er een plek vrij was en de jongere baliemedewerker tijdens de schade inspectie kwam voor mij een beetje nonchalant over. Maar al met al dik tevreden!

Alles prima gerepareerd.
Afspraken volledig nagekomen.
Auto ook weer netjes afgeleverd.
100% tevreden.
Je kunt je auto gerust bij ASN achterlaten voor reparatie.

Snel, efficiënt en vakkundig de schade aan mijn BMW hersteld. Geen overbodige kosten gemaakt, een halve bumper overspuiten is net zo goed als een hele vervangen! Prima leenauto, vriendelijke... Snel, efficiënt en vakkundig de schade aan mijn BMW hersteld. Geen overbodige kosten gemaakt, een halve bumper overspuiten is net zo goed als een hele vervangen! Prima leenauto, vriendelijke bediening! Kortom: meer dan tevreden!

Kreeg een fatsoenlijke leenauto, schade werd zeer goed gerepareerd.dus in totaal, top.

Goede service, vriendelijk personeel en kwaliteit.

De klantvriendelijkheid is prima, houden zich aan afspraak.
Prima geregeld.

Zeer vriendelijke ontvangst.
Profesionele monteurs die met je meelopen en precies vertellen wat de schade is,en wat t gaat kosten.
Schade zeer deskundig gemaakt en de auto netjes en...
Zeer vriendelijke ontvangst.
Schade zeer deskundig gemaakt en de auto netjes en schoon terug gekregen.

Correcte benadering van de klant, prima afwikkeling van de schade.