Meesters in het herstellen van schade. Fijne benadering, fijne afhandeling.

Vriendelijk contact bij eerste bezoek voor het opnemen van de schade.
Duidelijke afspraak gemaakt voor schadeherstel.
Op tijdstip van het brengen van de schade auto stond de vervangende...
Vriendelijk contact bij eerste bezoek voor het opnemen van de schade.
Duidelijke afspraak gemaakt voor schadeherstel.
Op tijdstip van het brengen van de schade auto stond de vervangende auto klaar.
Reparatie in 3 dagen gerealiseerd en goed uitgevoerd. Eigen auto stond ook weer netjes klaar bij het ophalen.

1 dag sneller klaar dan 1e indicatie.
Bedrijf maakt zeer nette, schone indruk. Goed te woord gestaan. Offerte binnen 1 dag. Rekening klopt op de cent met de offerte.
1 dag sneller klaar dan 1e indicatie.
Bedrijf maakt zeer nette, schone indruk.
Bedrijfsmanager weet waar hij over praat.
Auto zag er weer fantastisch uit.
De tweede keer dat van Veen aan mijn auto werkte. En weer mooi resultaat.

Het bedrijf is gunstig gesitueerd, waardoor makkelijk bereikbaar.
Het personeel is correct en komt zijn afspraken na en geeft goede informatie.
De schade goed en deskundig...

Het bedrijf is gunstig gesitueerd, waardoor makkelijk bereikbaar.
Het personeel is correct en komt zijn afspraken na en geeft goede informatie.
De schade goed en deskundig uitgevoerd.

Prettig bedrijf met vriendelijke werknemers. Ik werd prima geholpen.

Mijn ervaring met ASN Autoschade Van Veen in Leiden is zeer positief. Klantvriendelijk personeel en de schade wordt perfect hersteld.

Super service, mooi werk en tegen een redelijke prijs. Afspraak is afspraak. Aanrader!

Ik ben zeer netjes geholpen en alles verliep snel. Vanaf het moment dat ik telefonisch contact op heb genomen, tot en met het moment van de schade herstel
door een hele vriendelijke...
door een hele vriendelijke medewerkster Paloma. Super!

Ik ben in de afgelopen 5 jaren helaas drie maal voor kleine schaden door ANS Autoschade Van Veen geholpen en elke keer was ik weer aangenaam verrast over de vriendelijke behandeling, de prijs en de... Ik ben in de afgelopen 5 jaren helaas drie maal voor kleine schaden door ANS Autoschade Van Veen geholpen en elke keer was ik weer aangenaam verrast over de vriendelijke behandeling, de prijs en de vlotte afhandeling.

Ik ben dik tevreden alles ging precies volgens de afspraak en zeer correct behandeld klantvriendelijkheid een 9