Zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam en kundig. Auto is prachtig hersteld.

Wat een toppers bij ASN van Veen. Snel vriendelijk en houden zich keurig aan de afspraken. Ga ik er met plezier weer naar terug. Liever niet want dan heeft mijn auto serieuze schade opgelopen die... Wat een toppers bij ASN van Veen. Snel vriendelijk en houden zich keurig aan de afspraken. Ga ik er met plezier weer naar terug. Liever niet want dan heeft mijn auto serieuze schade opgelopen die zij vakkundig aanpakken. Walter

Ik ben netjes en beleeft ontvangen wat ikzelf belangrijk vind en hé werk aan mijn auto is goed en netjes uitgevoerd wat ik ook persoonlijk ben gaan vertellen .dus al met al ben ik zeer te... Ik ben netjes en beleeft ontvangen wat ikzelf belangrijk vind en hé werk aan mijn auto is goed en netjes uitgevoerd wat ik ook persoonlijk ben gaan vertellen .dus al met al ben ik zeer te spreken over v Veen Autoschade herstel bedrijf .

Correcte en hulpvaardige service.
Reparatie netjes uitgevoerd.

Super vriendelijk en duidelijkheid vooraf. Uiteindelijke prijs conform verwachting en zeer netjes hersteld. Prijs was trouwens ook zeer schappelijk!

Serieuze mensen en altijd top werk verrichten !

Het bedrijf levert topkwaliteit, zowel qua resultaat als qua service. De mensen zijn allen bijzonder vriendelijk en zij denken echt mee met de klant. Afspraken worden gewoon nagekomen, wat tegenwoordig niet vanzelfsprekend is.

Erg vriendelijk personeel met een vlotte afhandeling. Er werd duidelijk gecommuniceerd over de status van de auto en het gebruik van een leenauto.

Vrienelijke ontvangst, service geleverd volgens afspraak.

Prima service en kwaliteit