Goede en duidelijke uitleg hoe de schade wordt hersteld , de auto wordt na herstel perfect afgeleverd , gewassen en uitgezogen .
Men wordt vriendelijk te word gestaan , als ik weer schade heb...
Men wordt vriendelijk te word gestaan , als ik weer schade heb aan mijn auto ga ik op zeker weer naar van Veen Leiden.
Ga dit bedrijf zeker adviseren aan mijn vrienden en collega s.

Prima geholpen. Goed vooraf geïnformeerd. Transparant over de te verwachten kosten, gedocumenteerd met foto's en offerte.
Toen de auto een dag te laat was hersteld kreeg ik kosteloos...
Toen de auto een dag te laat was hersteld kreeg ik kosteloos een reserve-auto.mee

Klus geheel volgens afsprak uitgevoerd. Afdoening door ASN Van Veen via verzekering.

Snel, plezierig, deskundig

Bijzonder klantvriendelijke medewerkers en bereid om mee te denken bij oplossingen

Servicegericht, betrouwbaar en kwalitatief....iedereen is super klantvriendelijk en er wordt uitstekende kwaliteit geleverd tegen een eerlijke prijs. Tel hierbij een ouderwets goede service erbij op... Servicegericht, betrouwbaar en kwalitatief....iedereen is super klantvriendelijk en er wordt uitstekende kwaliteit geleverd tegen een eerlijke prijs. Tel hierbij een ouderwets goede service erbij op en dan heb je het over een top bedrijf. Ik kom er liever niet vaak (want schades kosten geld) maar ik wordt wel altijd weer heel blij van hun manier van handelen. Als ik dit vergelijk met andere ASN vestigingen | schade herstelbedrijven dan springt ASN Van Veen Leiden er met kop en schouders bovenuit.

Ik ben langs geweest bij hun in Leiden en werd heel netjes geholpen door de mederwerkers. Duidelijke afspraken gemaakt en kreeg netjes een leen auto mee. Werd na twee dagen netjes opgebeld dat de... Ik ben langs geweest bij hun in Leiden en werd heel netjes geholpen door de mederwerkers. Duidelijke afspraken gemaakt en kreeg netjes een leen auto mee. Werd na twee dagen netjes opgebeld dat de auto klaar was en opgehaald kon worden. Echt een super service kan niks anders zeggen

Snelle afhandeling,vriendelijke mensen
En goed werk afgeleverd.

Pima service hoor

Snelle en scherpe en betrouwbare taxaties van schade en kosten; vriendelijk personeel, topservice. Een mens is altijd een beetje sceptisch als hij zich moet 'overgeven' aan het... Snelle en scherpe en betrouwbare taxaties van schade en kosten; vriendelijk personeel, topservice. Een mens is altijd een beetje sceptisch als hij zich moet 'overgeven' aan het bedrijfsleven, maar Autoschade Van Veen Leiden maakt alle beloften en toezeggingen waar!