Zeer professioneel en tegelijk menselijk. Exacte opgave van werkzaamheden en kosten. Reparatiewerk niet van nieuw te onderscheiden. Je wordt nog als klant behandeld.

Geweldige service

Je word super netjes en vriendelijk te woord gestaan. En het eindresultaat van de auto was geweldig! Heel blij met dit bedrijf!

Prima ervaring, duidelijke afspraak over de kosten en de duur van de reparatie.
Prettige sfeer.
Prima ervaring, duidelijke afspraak over de kosten en de duur van de reparatie.
Prettige sfeer.
Mocht ik nog weer een schade hebben, wat ik uiteraard niet wens, is ASN Autoschade Van Veen Leiden het adres waar ik mij weer ga melden.

Prima, vriendelijke ontvangs, voel gehoord, flexible, prijs/kwaliteit goed en bovenvendien een On(Zuid)hollandse klante beleving.... Iets voor ander bedrijven in regio om naat te aspireren! Houd... Prima, vriendelijke ontvangs, voel gehoord, flexible, prijs/kwaliteit goed en bovenvendien een On(Zuid)hollandse klante beleving.... Iets voor ander bedrijven in regio om naat te aspireren! Houd zo aan! Keep it Up!

Zeer professioneel, u weet van te voren waar u aan toe bent. Tevens voor ons als "handelaren" wordt er vlot gewerkt zodat wij door kunnen werken. Er wordt vakkundig advies gegeven en de... Zeer professioneel, u weet van te voren waar u aan toe bent. Tevens voor ons als "handelaren" wordt er vlot gewerkt zodat wij door kunnen werken. Er wordt vakkundig advies gegeven en de ontvangst is altijd zeer prettig.

Herstelling zoals per afspraak..gereed op tijd...goed werk..

Vriendelijk personeel, snel en netjes geholpen

Autoschade van Veen werkt vlot , netjes en is servicegericht. Schade is prima hersteld. Ga zo door !

Erg klantgericht!