Heel prettige ervaring door persoonlijke aandacht bij het aanduiden van de schade en de wijze van financieele afwikkeling.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam,vervangend vervoer aanwezig,bij schade een aanrader!!

Vriendelijk, snel, efficiënt, klantgericht

We kwamen bij Van Veen voor een spoedklus. Zonder twijfel namen ze de opdracht aan en zorgde dat de klus netjes op tijd klaar was tegen een scherpe prijs. We gaan vanaf nu alleen nog maar naar ASN... We kwamen bij Van Veen voor een spoedklus. Zonder twijfel namen ze de opdracht aan en zorgde dat de klus netjes op tijd klaar was tegen een scherpe prijs. We gaan vanaf nu alleen nog maar naar ASN Van Veen voor spuitwerk.

Klant vriendelijk
afspraak is afspraak
reparatie kosten zoals per offerte
email fakturatie

Al hoe wel ik 'liever'' niet langs kom mbt een schade aan mijn auto ben ik uitstekend behandeld door ASN van Veen .Excellente verzorging bij het opmaken van het schade rapport alsmede... Al hoe wel ik 'liever'' niet langs kom mbt een schade aan mijn auto ben ik uitstekend behandeld door ASN van Veen .Excellente verzorging bij het opmaken van het schade rapport alsmede de uitstekende verzorging bij het schade herstel , echt vakwerk in een erkend schade herstel bedrijf.De gepaard gaande factuur is ook correct .Uiteindelijk is ook de gehele auto keurig gewassen afgeleverd.
En de koffie was eveneens heerlijk.

Ik ben zeer tevreden over het schadeherstel. Ook voor de medewerkers. Afspraken worden direct geregeld, alsmede accuraat.

Zeer vriendelijke medewerkers. Prompte service

Klant vriendelijk en correct en een goede service .

Super goede en snelle service. Waar ik bij de dealer tegen allerlei problemen opliep droeg van Veen uit eigen initiatief de juiste oplossingen aan.