Het contact verloopt altijd netjes, medewerkers zijn vriendelijk. Reparatie vakkundig en goed.

We zijn keurig ontvangen en er is duidelijk uitgelegd hoe het verdere verloop gaat. Tijdelijke auto stond klaar zoals afgesproken.

Contact prima,resultaat prima,
De afhandeling was precies zoals je verwacht dat het gedaan wordt.

Heel tevreden, mijn auto kon de volgende dag gelijk gebracht worden voor schade herstel. Bij het ophalen van mijn auto zag hij er keurig uit.

Wij zijn zeer tevreden, goede communicatie, behulpzaam en de schade is netjes gerepareerd. Bij het ophalen was de auto ook nog eens gewassen en van binnen schoon gemaakt. Top service!

Goed en prettig contact met medewerkers .
snelle reactie via mail en telefoon.

Super snelle en correct.
denkt mee met de klant, niet meteen alles nieuw, maar ook zoeken naar gebruikt.

Toch hoop ik er niet vaak terug te komen :)

Zeer vriendelijk en behulpzaam laten even weten dat u auto nog niet klaar is vanwege ontbreken van onderdeel zodat u niet zit te wachten of deze klaar is al met al zeer goed bedrijf om uw auto... Zeer vriendelijk en behulpzaam laten even weten dat u auto nog niet klaar is vanwege ontbreken van onderdeel zodat u niet zit te wachten of deze klaar is al met al zeer goed bedrijf om uw auto te laten repareren

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle en zeer goede service (auto gehaald & gebracht)! Ook het spuiten van het s van het autodeel was netjes uitgevoerd

Zeer professioneel bedrijf! Klantvriendelijk en er wordt mooi werk geleverd!