Duidelijke afspraak en heldere offerte , schade keurig gerepareerd volgens de schade offerte

Een fijne ervaring. Je zou er bijna nog meer schade voor rijden.

Zeer klantgericht en vriendelijk te woord gestaan. Auto is zeer kundig en snel hersteld en alles naar wens uitgevoerd. Zeer tevreden met het resultaat en voor een volgende keer, maken wij zeker weer... Zeer klantgericht en vriendelijk te woord gestaan. Auto is zeer kundig en snel hersteld en alles naar wens uitgevoerd. Zeer tevreden met het resultaat en voor een volgende keer, maken wij zeker weer gebruik van de diensten van ASN Zijdepark

Perfect ontvangen en schade uitstekend gerepareerd

Prima service!

No nonsense, snel en vakbekwaam is de dienstverlening van Autoschade Zijdepark.

Het halen en brengen was geen enkel probleem. Vriendelijk personeel.

Het halen en brengen was geen enkel probleem. Vriendelijk personeel.

Het vreemde vindt ik dat er niet gelijk gevraagd wordt om het Eigen Risico te pinnen (Of je dat überhaupt wilt).

De ruit is netjes vervangen, echter zag de auto er van binnen niet uit. Allerlei voetsporen/stappen in de auto zichtbaar. Beschadigingen op de deurpanelen. Knieën op dashboard.

En er werd niet even meegelopen om het te laten zien. Het schoonmaken had hooguit 5 a 10 minuten gekost.

Je kunt een auto zo niet afleveren aan een klant. Vandaar het cijfer.

Goed contact en goede service

De schade is goed hersteld zoals besproken. Karel is zeer vriendelijk en prettig in de omgang. Vorige keer toen ik langskwam lag er ook iets op de stoel, kleine attentie dat maakt de ervaring nog... De schade is goed hersteld zoals besproken. Karel is zeer vriendelijk en prettig in de omgang. Vorige keer toen ik langskwam lag er ook iets op de stoel, kleine attentie dat maakt de ervaring nog fijner. Wat mij opviel is dat ik afgesproken had om de auto uit te zuigen en van binnen schoon te maken. Dit was helaas niet volledig gedaan, waardoor dit mij toch extra tijd kostte.

Wat een genoegen om bij Autoschade Zijdepark klant te mogen zijn. Schade opnemen, afspraak inplannen, reparatie. Alles loopt gesmeerd met vriendelijkheid en vakkundigheid. Je voelt je klant en je... Wat een genoegen om bij Autoschade Zijdepark klant te mogen zijn. Schade opnemen, afspraak inplannen, reparatie. Alles loopt gesmeerd met vriendelijkheid en vakkundigheid. Je voelt je klant en je bent klant. Ik kan Autoschade Zijdepark alleen maar aanbevelen.