Zeer goede ervaring

Alles prima en volgens afspraak geregeld.
Helemaal super dus.
Service ook super met vervangend vervoer.

Wij hebben een positieve ervaring met ASN Auotoschade Zijdepark Bergambacht.
Wij hebben een positieve ervaring met ASN Auotoschade Zijdepark Bergambacht.
De klant vriendelijkheid en service is correct verlopen bij de herstelwerkzaamheden aan onze auto. Daarnaast zijn wij ook tevreden hoe netjes we onze auto terug kregen. De administratie/rekening is duidelijk en overzichtelijk. Het bedrijf komt goed de afspraken na.

Ik heb een goede ervaring met ASN Autoschade Zijdepark.
nadat ik de schade had doorgegeven hebben ze alles voor me geregeld.
ze zijn heel klantvriendelijk en echte vakmannen. Ik heb een goede ervaring met ASN Autoschade Zijdepark.
nadat ik de schade had doorgegeven hebben ze alles voor me geregeld.
ze zijn heel klantvriendelijk en echte vakmannen.

Dit bedrijf geeft nog echte service. Woon in Capelle, maar maak er graag een ritje van 20 km van om bij dit bedrijf mijn auto te laten herstellen. Sympathieke geholpen , en goed, echt nog... Dit bedrijf geeft nog echte service. Woon in Capelle, maar maak er graag een ritje van 20 km van om bij dit bedrijf mijn auto te laten herstellen. Sympathieke geholpen , en goed, echt nog ouderwets, wat niet te zeggen is van het pand. Een zeer mooi bedrijf!

Meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van ASN autoschade Zijdepark en altijd met een goede ervaring. Snelle en goede service, leveren netjes werk, komen hun afspraken na en er werken... Meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van ASN autoschade Zijdepark en altijd met een goede ervaring. Snelle en goede service, leveren netjes werk, komen hun afspraken na en er werken vriendelijke mensen. Kortom heeft u schade aan uw auto dan beveel ik ASN autoschade Zijdepark zeker aan!!

Mijn complimenten aan uw organisatie, schade net voor je vakantie geeft nogal wat stress binnen een gezin, maar na een telefoontje met de geruststellende dame kwam onze vakantievreugde weer terug.... Mijn complimenten aan uw organisatie, schade net voor je vakantie geeft nogal wat stress binnen een gezin, maar na een telefoontje met de geruststellende dame kwam onze vakantievreugde weer terug. En zelfs een dag eerder dan de planning kon ik onze auto alweer ophalen. En hij zag er eerlijk gezegd nog mooier uit dan voordien. En de bos bloemen heeft uw telefoniste dan ook zeker verdiend , veel plezier ermee.

Autoschade Zijdepark is een professionele schadeherstel bedrijf met een toekomst gericht pand, juiste apparatuur en mogelijkheden om schade herstel werkzaamheden uit op een juiste wijze uit te... Autoschade Zijdepark is een professionele schadeherstel bedrijf met een toekomst gericht pand, juiste apparatuur en mogelijkheden om schade herstel werkzaamheden uit op een juiste wijze uit te voeren. Ook de medewerkers zijn vriendelijk in omgang en komen afspraken na. Kortom een bedrijf die ik iedereen zal aanbevelen om je auto te laten repareren.

Zeer net bedrijf met prima service!